Gravatar

#1 Bony 12 år siden

Hej Filmz.

Enten så mangler der et vigtigt ord i spørgsmålet i konkurrencen eller også mangler der en valgmulighed. Eller, som den tredje mulighed, så har jeg fuldstændig misforstået spørgsmålet. Som det er lige nu, så synes jeg ihvertfald ikke at det giver meget mening.

Hvilken dør vælger i? 1, 2 eller 3..? :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 Kisbye 12 år siden

Hvad skyldes din undren?

Der var kun en af adresserne der virkede for mig, så spørgsmålet gav da mening?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 Bony 12 år siden

Det der undrer mig er, at filmen rent faktisk har en rigtig hjemmeside. Hjemmesiden er både på engelsk og dansk og det ser ud som om, at den er udgivet af Zentropa. Det er også denne hjemmeside som Kino.dk henviser til som værende filmens hjemmeside. Og derfor IKKE en af de tre valgmuligheder i Filmz-quizzen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 Kisbye 12 år siden

Det kan da godt nok virke underligt. Hjemmesiden bliver ingengang nævnt nogen steder på facebook siden. Heller ikke under Info/Website

Tror at Rebounce.dk er tiltænkt Indkøbere og Presse, hvorimod facebook siden er tiltænkt publikum. Prøv at klikke Kontakt. Alle kontakt personerne er noget ved PR eller Salg. Og så er det en kæmpe opløsning nogle af billederne er i.



Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 maniac 12 år siden

Den adresse, der er det rigtige svar i konkurrencen, er den Nordisk Film selv indikerer som filmens hjemmeside på deres presseside for filmen. Den anden har jeg ikke selv fundet før denne tråd, men lader rigtig nok til at være tilegnet udenlandske indkøbere osv. som Kisbye nævner.

Jeg ændrer spørgsmålet fra "Hvad er hjemmesiden for "Frit fald"?" til "Hvad er den officielle danske hjemmeside for "Frit fald"?", hvilket må være fyldestgørende.

Skriv ny kommentar: