Gravatar

#61 Slettet Bruger [2591091262] 16 år siden

Kan denne fejl ikke snart fikses? Det irriterer mig voldsomt, når den efterhånden rammer mig i ca. hver anden tråd, jeg klikker mig ind på.

I ovennævnte tilfælde havde bruces indlæg valgt at krybe sig et par meter ned under resten af siden: link
Gravatar

#62 Michael Andersen 16 år siden

#58 Ved at gå ind under "Flest på egen venneliste" og klikke på profilerne kan du finde frem til det :) Der er ikke så mange brugere, der har lavet vennerlister endnu, så det er til at overskue og finde det på den måde.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#63 lagoni 16 år siden

#62 - for de 'populære' er det ikke just en nem løsning... Men nu fandt jeg da ud af hvem mine tre venner var :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#64 Scherlund 16 år siden

Må jeg foreslå at vi i stedet for at vi alle smider de bugs vi møder i denne her ene tråd, begynder at oprette nye tråde for hver bug i teknik gruppen? Det vil da alt andet lige gøre det nemmere for admins at holde styr på hvilke bugs vi møder samt komme med evt. feedback på problemet.
Gravatar

#65 dyg 16 år siden

Ved ikke om det er nævnt før, men forumlistens links fylder ikke så meget som selve markeringen (http://www.baz.dk/forumlink.jpg <- der er et gap på et par mm mellem den stiplede linie og udkanten af det røde felt), hvilket er lidt irriterende.

På newz er der ikke det samme problem: http://www.baz.dk/forumlinknewz.jpg

#64 - Enig, var bare ikke helt vågen nok til at læse dit indlæg inden jeg selv postede :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#66 maniac 16 år siden

64 skrev:
Må jeg foreslå at vi i stedet for at vi alle smider de bugs vi møder i denne her ene tråd, begynder at oprette nye tråde for hver bug i teknik gruppen? Det vil da alt andet lige gøre det nemmere for admins at holde styr på hvilke bugs vi møder samt komme med evt. feedback på problemet.

Det er en god ide med at lave en tråd pr. bug I finder, men jeg vil tro Henrik og Chris vil foretrække at I opretter dem i denne gruppe (Filmz), da det er formålet med den. :)
Gravatar

#67 Scherlund 16 år siden

#66 det vil selvfølgelig være det bedste så. Det er bare lidt svært at hitte rundt i hvad de forskellige grupper skal bruges til, nu når beskrivelserne er blevet fjernet :)
Gravatar

#68 chandler75 16 år siden

Som Henrik indleder tråden med:

I denne gruppe er det meningen i kan diskutere Filmz relaterede tråde, så som fejl på sitet, forslag til nye funktioner, eller andre ting der har med selve websitet at gøre.

Så vil vi som udviklere løbende holde en dialog igang med jer, så vi kan gøre sitet endnu bedre.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#69 Bony 16 år siden

Ved ikke om det har været nævnt før, men jeg finder det unødvendigt at andre brugere kan se hvad man har skrevet i et tidligere indlæg, før man rettede det. Jeg mener, der er vel en grund til at det blev rettet i første omgang?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#70 davenport 16 år siden

Ja, det fatter jeg heller ikke meningen med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: