Gravatar

#71 filmz-DocDoom 16 år siden

#69-70: Enig. Den eneste grund, som jeg kan komme på, er at andre brugeres efterflg. kommentarer til et indlæg, der er kommet indenfor det 10 min. rette-vindue, ikke skal fremstå meningsløse, hvis det der kommenteres er rettet imens kommentaren blev skrevet. Det har man fra tid til anden set.

Man kan dog blot være lidt mere omhyggelig med sine indlæg, inden man poster, hvis det er meget vigtigt for en, at ordlyden er klar og præcis fra starten. Jeg skriver ind i mellem længere indlæg i Word først. I øvrigt er der tilføjet en preview-knap, der giver en ekstra mulighed for at opdage fejl.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#72 filmz-DocDoom 16 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#73 DarkLight 16 år siden

#69 - #70, det er en ekstra feature, og ikke på nogen måde irriterende og til hindre, i den daglige brug. Hvorfor "klager" over den? Det kan være nogle får brug for den, og hvis ikke, så er den der bare stadig. Intet problem!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#74 dyg 16 år siden

ØØØØØØØØØL!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#75 dyg 16 år siden

Eh, det oslash; er ikke skrevet af mig, parseren må have fucket da jeg skrev: "ØØØØØØØØL".

Edit: WTF?!
ØØØØØØØØØØ
ÆÆÆÆÆÆÆÆ
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
&&&&&&&&&&&
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#76 DarkLight 16 år siden

LOOOL. Og øv. Mit hemmelige signal blev luret ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#77 mvejen 16 år siden

Bliver nogle af forslagene her i tråden overhovedet taget til efterretning, jeg synes generelt der mangler udmelding fra udviklerne (Jeg er klar over at det tager tid at implementere rettelserne, så denne kommentar skal på ingen ikke opfattes som en tilskyndelse, men mere at jeg synes der mangler lidt feedback)
Gravatar

#78 Mandalae 16 år siden

#77,

Den her tråd var bare ment som en velkomst og introduktion til forummet. Hvis du har fejl eller mangler skal de oprettes i en seperat tråd i Filmz forummet :)

Hvis det sker, kommer der udmelding og kommentarer fra Henrik og jeg, efterhånden som opgaven bliver løst eller forkastet.

Udover det vil jeg da mene at en del af fejlene som er blevet rapporteret er blevet fixet også?
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#79 lagoni 16 år siden

#78 - hvad med den laaange liste Scherlund postede, har I tænkt over den? Mange kommenterede og var enige, men synes ikke der er kommet nogen tilbagemelding.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#80 Mandalae 16 år siden

#79,

Hvor ligger den henne?
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.

Skriv ny kommentar: