Gravatar

#82 mvejen 16 år siden

Men generelt irriterer det mig grænseløst med den enorme sidebar, dette blev i sin tid også diskuteret under lanceringen af designet på newz.dk, men der blev aldrig gjort noget ved det
Gravatar

#83 Mandalae 16 år siden

Jeg tror I skal skælne lidt mellem udviklere; mig, og ejere.

Alle de ting Scherlund er kommet med er jo ting der skal laves om fordi det ikke fungerer, det er ikke fejl på siden :)

Lige nu er vores grafiker ude at rejse, så det er nok derfor der ikke er kommet svar på nogen af alle de ting. Jeg vil dog stadig bede jer om at lægge forslag og fejl herind i Filmz forummet, da det primært er herinde jeg vil kigge. Jeg har ikke tid til at kigge alle forums igennem, I skal huske at jeg gør det samme på newz jo ;)

De fejl der er nævnt i Scherlunds indlæg, er så vidt jeg kan se, løst? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#84 mvejen 16 år siden

#83 Ja jeg forstår godt hvad du mener, og jeg klandrer bestemt ikke jeres funktion som bug-fixers, hvor i netop har gjort et fortrineligt stykke arbejde. Jeg mener bare at jeg godt kunne tænke mig at høre om man har tænkt sig at tage nogle af forslagene til efterretning, evt. i en 2.1 release. Så det er feature requests og funktionelle ændringer jeg personligt mangler feedback på.

Jeg ved godt jeg lyder negativ, men jeg mener nu også der er kommet mange tiltrængte og gode ting ind på sitet, jeg frygter bare at mange af forslagene "går i glemmebogen" hvis ikke vi som brugere bliver ved med at være irriterende og gentager dem.
Gravatar

#85 lagoni 16 år siden

83 skrev:

Alle de ting Scherlund er kommet med er jo ting der skal laves om fordi det ikke fungerer, det er ikke fejl på siden :)

Måske er det bare mig, men kan ikke se at noget af det han kommenterer, er blevet ændret. Jeg er ikke enig i alt hvad han skriver, men han har jo skrevet det og i den tråd der var den rigtige på det tidspunkt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#86 Mandalae 16 år siden

#84,

Hvis I bare laver et nyt topic i det her forum med dem bliver de ikke glemt :)

#85,

Så lav evt. et topic herinde med de ting du mener skal laves, som ikke er blevet fixet? :)

Som sagt, jeg læser primært det her forum, hvis der står bugs eller fejl i andre er det langt fra sikkert at jeg lægger mærke til det :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#87 Mandalae 16 år siden

#84,

Hvis det virker som om tingene er gået lidt langsomt kan det i øvrigt forklares med at der har været en del admin ting der lige skulle laves efter vi lancerede ;)

Der var en hel del der ikke fungerede helt som planlagt. Det betyder ikke at brugerne er glemt, det betyder bare at jeg har haft rimelig travlt :)
Gravatar

#88 mvejen 16 år siden

Så skal vi oprette en ny tråd og lave et link til Scherlund's indlæg ?
Gravatar

#89 hmn 16 år siden

#88 vi kan jo ikke bruge en tråd med 20 forskellige forslag til noget, det bliver fuldstændig umuligt for folk at diskutere hvad de kan lide og ikke kan lide og for os bliver det umuligt at svare på

Så hvis i vil have svar på dem, skal de oprettes så hvert forslag har hver sin tråd
Gravatar

#90 Slettet Bruger [3434937598] 16 år siden

Jeg har en fejl; jeg kan ikke gemme det, når jeg har addet nogen på min venne- eller ignoreliste:o(

Jeg trykker "gem" og så er alle dem jeg har addet væk...

Skriv ny kommentar: