jeg kan se jeg har vundet i konkurrencen med eagle eye, men da jeg aldrig har prøvet det før eller kan finde noget info om mit spørgsmål her på siden opretter jeg det her.
skal jeg gøre noget for at få billeterne og musen. eller bliver det bare sendt til mig, og i hvilken biograf er de 2 billet så til.
håber ikke det er et dumt spørgsmål venlig hilsen Mikal Jensen.
Jeg har selv vundet et par konkurrencer, så jeg bør kunne svare på dit spørgsmål:
1) Du skal ikke selv gøre noget. Det bliver sendt til den adresse, du har opgivet, da du indsendte svaret.
2) Billetterne er ikke til nogen specifik biograf. Så vidt jeg ved BØR de kunne bruges til alle biografer, der viser bemeldte film, så det ikke blot er Nordisk Films biografer eller lignende. Jeg er dog ikke hundrede procent sikker på sidstnævnte, kan nogen bakke mit udsagn endeligt op?
så håber jeg det er den nye adresse der står derinde. jeg kan ikke se hvad der står vis jeg skriver jeg vil rette profil kan jeg kun vælge by og kan ikke se nogen steder hvad adresse jeg har skrevet.
takker mange gangefor hjælpen det er den rigtige adresse. er virkelig glad for at have vundet de præmier, glæder mig virkelig til at komme ind og se eagle eye.
#1 sickchild 16 år siden
skal jeg gøre noget for at få billeterne og musen. eller bliver det bare sendt til mig, og i hvilken biograf er de 2 billet så til.
håber ikke det er et dumt spørgsmål venlig hilsen Mikal Jensen.
#2 Slettet Bruger [1242072549] 16 år siden
1) Du skal ikke selv gøre noget. Det bliver sendt til den adresse, du har opgivet, da du indsendte svaret.
2) Billetterne er ikke til nogen specifik biograf. Så vidt jeg ved BØR de kunne bruges til alle biografer, der viser bemeldte film, så det ikke blot er Nordisk Films biografer eller lignende. Jeg er dog ikke hundrede procent sikker på sidstnævnte, kan nogen bakke mit udsagn endeligt op?
#3 sickchild 16 år siden
#4 chandler75 16 år siden
#5 sickchild 16 år siden