Gravatar

#11 andersen93 13 år siden

edderkoppen i midten ser lidt malplaceret og ustrutureret ud... ved ikke om det er meningen? men det ser i hvertfald mærkeligt ud...
ellers ser det awesome ud!
Gravatar

#12 Kviesgaard 13 år siden

#11

Er det en edderkop?

Jeg troede det var en kvast mosquito.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#13 mou 13 år siden

Syntes nu det ser meget lovende ud. Det kan jo også være en prototype af en dragt som han senere får. Syntes det er fedt de laver en anderledes vinkel. Vi har jo set hvor galt det kan gå i spiderman 3. Vi har jo set den originale dragt 3 gange nu.

Glæder mig ihvertfald
Gravatar

#14 MOVIE1000 13 år siden

#1 nej det er du bestemt ikke :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 Daedle 13 år siden

#7 Man kan ane nogle små metalstykker på hans underarme, hvilket meget vel kunne være hans netskydere.
Gravatar

#16 bahumbaba 13 år siden

Det kan da kun blive bedre end de gamle film.
Gravatar

#17 Alex- 13 år siden

Lige umiddelbart ser det ud til at være et acceptabelt kostume, men heller ikke mere end det! Hvor pokker er hans bælte og hvorfor falder handskerne så underligt sammen med ærmerne? Det ligner mere dragten fra fremtiden..
Men udover det kan jeg godt lide det lidt snuskede look. Man kan jo håbe på at dette er hans første dragt som han bruger i cirkuset og på tv. Som garvet spider-man fan gennem mange år håber jeg for guds skyld at de kan holde sig bedre til tegneserierne denne gang. Derfor håber jeg virkelig også på netskydere! (og hvis han får det bliver han jo også nød til at have bæltet hvor netpatronerne er i).
Generelt ser det også ud som om at de får starten historien rigtigt denne gang (-(spoiler)- ingen Mary Jane og Firbenet som første villian, yes sir). Forhåbentlig introducerer de også Dr. Octopus på den rigtige måde og venter med at tage Green Goblin med til næste film eller en treer. Rhino, Vulture, Shocker, Carnage og (DEN RIGTIGE!!) Venom håber jeg også på at se i de kommende film. Det kunne blive så vellykket og kan mislykkes så let. Krydser fingre.
Gravatar

#18 PJP 13 år siden

hvis i kigger efter er edderkoppen på brystkassen lidt ødelagt af hvad jeg kan se skudhuller??? og brænde mærke fra skud eller lign :) også self også blod, og det ene lange forben kan man ik se så godt pågrund as lyset reflekterer lidt :)

og det angående netskydere er hans håndled "tykkere" så der kan måske være noget der ;)
Gravatar

#19 Høegh 13 år siden

I forhold til den gamle dragt, ser det nu ganske fornuftigt ud.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#20 MOVIE1000 13 år siden

#19 så foretrækker jeg den gamle.
Det ser jo ud til at han er medlem af X-Men nu :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: