Gravatar

#41 Sentrax 12 år siden

BN

Den første trilogi var i overvejende grad IKKE dyster, hvilket også kan ses på billeder der promoverede filmen, som huntinglols siger.

Den nye er indtil nu kun blevet promoveret med dystre billeder, hvilket kunne tyde på at den muligvis kommer til at være mere superhelte noir, end den gamle trilogi.

Hvis du skal finde dystre bilelder fra de gamle film så skal du lede, da langt de fleste vil være lysere og mere "pg-13" agtige.
Gravatar

#42 BN 12 år siden

Huntinglols (39) skrev:
men pointen er jo netop at du ikke skal finde billederne men at disse billeder er blevet offentligjort. Hvis deres intentioner var at vise at filmen bliver en munter og fjollet edderkop film så ville de have valgt nogle andre billeder.

Ya feel?


Sentrax (41) skrev:
BN

Den første trilogi var i overvejende grad IKKE dyster, hvilket også kan ses på billeder der promoverede filmen, som huntinglols siger.

Den nye er indtil nu kun blevet promoveret med dystre billeder, hvilket kunne tyde på at den muligvis kommer til at være mere superhelte noir, end den gamle trilogi.

Hvis du skal finde dystre bilelder fra de gamle film så skal du lede, da langt de fleste vil være lysere og mere "pg-13" agtige.


Hvad er det egentlig I argumenterer for eller imod?

Jeg foretrækker Spider-Man i Sam Raimis lyse, kulørte og ironiske, men også melankolske fortolkning/udgave. Alt hvad jeg mente med det jeg skrev angående det kommende reboot, er at de første billeder ikke i sig selv vidnede om mere dysterhed end man finder i Sam Raimis film. Den første trailer vidner dog - modsat de intetsigende billeder - om en mere dyster og mindre humoristisk fortolkning - altså med andre ord en fortolkning, som jeg finder uinteressant i sit udgangspunkt. Traileren har ikke givet mig lyst til at se filmen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 Sentrax 12 år siden

Jeg er uenig med dig i at de billeder vi har set, ikke er dystre som du skriver i #36.

Jeg er ligeglad med hvad du kan lide, det har jeg ikke indflydelse på, men når du kommer med et udtalelse som i 36, bliver jeg bare nød til at erklære mig uenig.
Gravatar

#44 Danielhviid 12 år siden

For helved! det ligner jo et spiderman/twillight mixup - hvad sker der?
Gravatar

#45 BianK 12 år siden

Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....
BianK
Gravatar

#46 Alex- 12 år siden

BianK (45) skrev:
Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....


Arh pop-dreng vil jeg aldeles ikke kalde Andrew Garfield, på nogen måde. Peter Parker var i øvrigt også kun nørdet i starten (før og lidt efter han bliver Spiderman). Han bliver jo faktisk ret populær og bliver igennem serien mere en "ladies man".

I øvrigt kan jeg se at han med 100% sikkerhed har netskydere nu, men man ser ham også trække spind ud af nakken i traileren? Så netskyderne må på en eller anden måde trække spindet ud af hans håndled, så han kan skyde med det og styre det. Egentlig en ret god idé. :)
Gravatar

#47 Høegh 12 år siden

BianK (45) skrev:
Siden hvornår skal Spiderman ikke se nørdet ud? Han ligner en pop-dreng... Og de laver endnu spiderman film er fint nok, MEN at den skal strate forfra, så har de lavet den lidt for hurtigt efter de andre....



Faktisk ligner Andrew Garfield forbløffende godt Peter Parker som han er blevet portrateret de sidste 20-30 år i tegneseriehæfterne.

Og hvordan pokker ser en nørd ud? tykke briller og fedtet hår? hold op.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#48 HonoDelLoce 12 år siden

Høegh (47) skrev:
Og hvordan pokker ser en nørd ud? tykke briller og fedtet hår?


I rest my case!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: