Gravatar

#1 entersandman123 10 år siden

jaja det ser da okay ud
Gravatar

#2 T. Nielsen 9 år siden

Selv 'dressed up' som her er da sgu noget cute over Olsen-pigen:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#3 tricopulus 9 år siden

ja, hun er og bliver en hottie:-) , hende olsen-pigen, håber hende og quicksilver skifter side til allersidst, fordi jeg har læst inde på yaho.com, som jo links til masse af (bl.a.) superhelte-films(relateret)nyheder at SW og QS skulle være på ´´team ultron ´´ .
ved godt jeg ikke bruger de rigtige anførelsestegn, men hvad...nobody is perfect :-)
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#4 Batsy 9 år siden

Olsen og Scarlett er to virkelig smukke kvinder, generelt er holdet nogle flotte skabninger.

tricopulus (3) skrev:
ja, hun er og bliver en hottie:-) , hende olsen-pigen, håber hende og quicksilver skifter side til allersidst, fordi jeg har læst inde på yaho.com, som jo links til masse af (bl.a.) superhelte-films(relateret)nyheder at SW og QS skulle være på ´´team ultron ´´ .
ved godt jeg ikke bruger de rigtige anførelsestegn, men hvad...nobody is perfect :-)


Det ser meget ud til på billederne at de gør, altså Ultron vil jo give menneskene en farvel buket og grave dem ned. Så hvorfor skulle de hjælpe den Ultra dumme Ultron?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 tricopulus 9 år siden

Måske hvis de er blevet hjernevasket af Hydra og en vis baron strucker , fordi
det er jo ham man ser sammen med de to tilsidst i cap.america : TWS
.
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#6 Batsy 9 år siden

tricopulus (5) skrev:
Måske hvis de er blevet hjernevasket af Hydra og en vis baron strucker , fordi
det er jo ham man ser sammen med de to tilsidst i cap.america : TWS
.


Det kan godt være, men så må det jo være to skurke hold? Medmindre Ultron laver en alliance hvilket jeg ikke tror han gør uden noget i baghånden.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: