Please udkom med nogle flere plakater, vi ved allerede hvilke helte der er med.. Ved at udgive 4 giver os blot en dårlig smag i munden ved tanken om at de måske mindsker superhelte listen :P
#2 Forstår hvad du mener. Jeg håber virkelig på at både The Wasp og Ant-Man også er med. De to er også to mega fede superhelte, i sår The Wasp, synes hun er en mega sej karakter. Men ifølge IMDB så er de ikke med. Dog står Amanda Righetti på listen, men der står ikke hvad for en rolle hun har. Så man kan da håbe på at det er rollen som The Wasp hun spiller. Men har min tvivl til at de er med. Det kunne sagtens ligne Marvel ikke at tage dem med, netop for at kunne introducerer to nye helte i en mulig forsættelse. På den måde har de også noget nyt at komme med.
#3 & #4 Hvad taler i om, i er da fuldkommen forkert på den. De er sgu da ikke flotte, de er da FUCKING AWESOME ;) hehe
#1 StarWarsFan11384EB 13 år siden
#2 HighFlyer15 13 år siden
#3 Chrisenry 13 år siden
#4 StarWarsFan11384EB 13 år siden
#5 De4_Kia 13 år siden
#2 Forstår hvad du mener. Jeg håber virkelig på at både The Wasp og Ant-Man også er med.
De to er også to mega fede superhelte, i sår The Wasp, synes hun er en mega sej karakter.
Men ifølge IMDB så er de ikke med. Dog står Amanda Righetti på listen, men der står ikke hvad for en rolle hun har. Så man kan da håbe på at det er rollen som The Wasp hun spiller.
Men har min tvivl til at de er med. Det kunne sagtens ligne Marvel ikke at tage dem med, netop for at kunne introducerer to nye helte i en mulig forsættelse. På den måde har de også noget nyt at komme med.
#3 & #4 Hvad taler i om, i er da fuldkommen forkert på den. De er sgu da ikke flotte, de er da FUCKING AWESOME ;) hehe
#6 HighFlyer15 13 år siden
#7 PredatorX 13 år siden
#8 Gridlock 13 år siden
Nu må vi så bare håbe på at de ikke Fucker Avengers up.
Hvis de ikke gør det tror jeg det bliver allertiders film.
#9 JTToft 13 år siden
#10 XPentil 13 år siden