Gravatar

#11 cain 8 år siden

T. Nielsen (9) skrev:
Når jeg ser billedet af Affleck som Batman, så ligner det for første gang den Batman jeg altid har set for mig. Håber det er et godt tegn.


Der er noget tydelig inspiration fra Millers legendariske The Dark Knight Returns, hvilket bestemt ikke er en dårlig ting.
Gravatar

#12 Jack Slater 8 år siden

I mine øjne ligner Ben Affleck mere Bruce Wayne end Christian Bale gjorde. Dette betyder naturligvis ikke nødvendigvis at hans udgave af Bruce Wayne bliver bedre alt i alt.
Gravatar

#13 Nexiz 8 år siden

#12

Lige præcis dette har jeg også pointeret over for flere!
Jeg glæder mig til at se ham som Batman; synes faktisk det er ganske udmærket castet :)
Gravatar

#14 Driver 8 år siden

Jeg synes, at Patrick Warburton både ligner og lyder som Bruce Wayne fra The Animated Series, men det er desværre ikke ens betydende med, at han ville være et godt valg :-P

Når det er sagt, så elskede jeg Bale som Wayne og Batman, men jeg er samtidig ikke et sekund i tvivl om, at Ben Affleck også bliver en kanon god Wayne og Batman. Jeg har haft tiltro til Affleck fra begyndelsen af og det er dejligt at læse, at mange har haft det samme og at endnu flere i hvert fald har det nu!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#15 cirkaukendt 8 år siden

cain (11) skrev:
Der er noget tydelig inspiration fra Millers legendariske The Dark Knight Returns, hvilket bestemt ikke er en dårlig ting.

Jeg håber inderligt at Snyder i så høj grad som muligt bruger Ctrl+C Ctrl+V og stjæler med arme og ben fra The Dark Knight Returns. Man of Steel fandt jeg enormt kedelig, og jeg vil bare helst glemme Suckerpunch.
Gravatar

#16 Geekalot 8 år siden

Håber ikke han tager noget fra Nolan af. Nolans Batman var rigtig god, men kan også være at få et nyt "take" på "batman og Superman" :)
Gravatar

#17 MystiskeMox 8 år siden

Der er mange gode superheltefilm og lad os endelig få flere.
Jeg har dog meget svært ved at forestille mig Superman i en kamp imod Batman, det giver umiddelbart ingen mening. Lige meget hvad så burde Batman være død inden der er gået et kvart sekund.

Der skulle være lavet tegneserier, hvor de kæmper men dem har jeg ikke læst. Jeg tænker dog stadig, at man skal slå en god gang sund fornuft fra og bare lade sig rive med for ikke at tænke at det er for langt ude.
Gravatar

#18 Geekalot 8 år siden

#17 hehe ja sådan har jeg det også lidt :) burde kunne knække batmanden med 2 fingre hvis han skulle have lyst eller varme ham lidt op i den metal dragt der :)
Gravatar

#19 MystiskeMox 8 år siden

Superman vs Batman giver ingen mening, men da det vel er de to største i US superhelte univers så skulle det sikkert prøves. Nogle ting burde man bare holde sig fra. Nå, men væk med fornuften og så bare se med...

Jeg husker også den gamle tegneserie, Superman vs Muhammed Ali.
Jeg hadede den tegneserie, Superman tabte til Muhammed Ali, det giver endnu mindre mening lige meget hvad de finder på af forklaring.
Gravatar

#20 Sweetiebellefan 8 år siden

Et af årets film jeg ser mest frem til.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: