Gravatar

#1 tricopulus 9 år siden

flot billede :-)
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#2 Quantom 9 år siden

Nej :-)
Gravatar

#3 SiniSael 9 år siden

fight fight fight! ;)
Gravatar

#4 smolinsk 9 år siden

kæft de er godt nok sunket dybt efterhånen alle de superhelte film. håber i det mindste supermand sparker Ben affleck til en anden galakse
Gravatar

#5 tricopulus 9 år siden

hvorfor synes du det????
Ad lucem – mod lyset
"TO BOLDLY GO WHERE NO MAN HAS GONE BEFORE..."
Gravatar

#6 Kimh87 9 år siden

Jeg ved at der er mange som siger buh og bæh med Affleck som Batman og også med Gadot som Wonder Woman.
Men jeg må indrømme at jeg ser bort fra alt det negative, fordi mit indre drengehjerte køre på fuld blus af begejstring for hvad det her kan blive til.

Grundstenene er lagt til en episk film, og jeg tror ikke at den vil skuffe, tværtimod tror jeg at den vil overraske og omvende alle de negative gnavpotter derude (:

Go team Snyder!
Gravatar

#7 Riqon 9 år siden

Kimh87 (6) skrev:
Grundstenene er lagt til en episk film, og jeg tror ikke at den vil skuffe, tværtimod tror jeg at den vil overraske og omvende alle de negative gnavpotter derude (:

Go team Snyder!


Grundstenene var lagt til en fantastisk "Man of Steel" af Zack Snyder. Desværre havde filmen bare bulder og brag og ikke ret meget sjæl, ikke ret meget hjerte. Til forskel fra den fantastiske Earth One-tegneserie, som filmen ellers var delvist baseret på.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Alex- 9 år siden

Kimh87 (6) skrev:
Jeg ved at der er mange som siger buh og bæh med Affleck som Batman og også med Gadot som Wonder Woman.
Men jeg må indrømme at jeg ser bort fra alt det negative, fordi mit indre drengehjerte køre på fuld blus af begejstring for hvad det her kan blive til.

Grundstenene er lagt til en episk film, og jeg tror ikke at den vil skuffe, tværtimod tror jeg at den vil overraske og omvende alle de negative gnavpotter derude (:

Go team Snyder!


Den vogn hopper jeg gerne på, man skal bare være indforstået med at man risikerer at blive slemt skuffet hvis man har nogen som helst form for forventning til filmen. ;)

Jeg havde ikke rigtig nogen forventning til Man of Steel, så den skuffede ikke, var fint underholdt trods megen ligegyldig tjubang den sidste time af filmen. Hvis BvS bare kan holde dét niveau, så er det fint med mig. Jeg er pro rebooten af Batman siden Nolans fortolkning, som ikke fangede mig, så glæder mig til at se hvad Snyder kan gøre med karakteren.
Og så håber jeg sgu også at de øvrige karaktere (Wonder Woman, Aquaman, Cyborg) bliver håndteret korrekt! Billedet af Wonder Woman er lovende.
Gravatar

#9 T. Nielsen 9 år siden

Når jeg ser billedet af Affleck som Batman, så ligner det for første gang den Batman jeg altid har set for mig. Håber det er et godt tegn.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#10 Riqon 9 år siden

#9 -

Det vil sige Bad-Ass Motherfucker Batman.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: