Gravatar

#1 infrequent 7 år siden

Nope, not good enough :(
80% af all movies should not have been made.
Gravatar

#2 ietord 7 år siden

#1 Der er godt nok nogen der har ja-hatten på...
Gravatar

#3 Fjeder 7 år siden

Fedt billede !! Ser lovende ud i min optik ... den måde han kigger op mod linsen på, ser han tilpas ond ud ... og så det smil der.. kan ikke finde ud af om det er lidt muntert eller ondt.. top dollar nice !! :D
Gravatar

#4 DEACAN 7 år siden

Syns han ser temlig ond ud, jeg er på.
Gravatar

#5 compax 7 år siden

Det bliver spændende at se hvordan denne her bliver, jeg skal i hvertfald se den.
Men, som #1 skriver, så er jeg heller ikke helt tilfreds med klovnen, syntes ikke den har den samme uhygge over sig som den gamle pennywise har.
Den nye ser mere ond og sur ud uden at være creepy på den fede måde lige som den gamle var. Hver gang jeg kigger på den gamle pennywise får jeg næsten altid gåsehud og det føler jeg ikke at jeg får omkring den nye....

meeeeeeen lad os nu se, det er svært bedømme ud fra ovenstående billede, da det er meget mørkt så jeg ser bestemt frem til at se den nye klovn i fuld karakter. :)
Gravatar

#6 couchpotato 7 år siden

ingen kan være ondskabens klovn, som Tim Curry
han gjorde det perfekt
tvivler på den ny, men det skal ikke holde mig fra at se den
Gravatar

#7 runehansen76 7 år siden

Jep, det ligner lort! Øv... Hellere lave et remake af den gamle med bedre effekter...
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#8 Ceepa 7 år siden

Don't fix it if it aint broken... igen igen igen igen igen... Tvivler på skribenterne er kommet tilbage efter deres strejke for tusind år siden
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 den gamle IT var ok, men den var aldrig sådan rigtig god, tror man burde tage at se den igen :)
Gravatar

#10 Lard Hanson 7 år siden

#9 - Jeg har prøvet. Den var umulig at komme igennem. Gab!

Skriv ny kommentar: