Gravatar

#11 daneimp 12 år siden

Hvis nogen kan gøre Superman interessant er det Snyder / Nolen... hvis de ikke kan - så konserver dog den actionhelt og send ham på museum...
Gravatar

#12 De4_Kia 12 år siden

Udover det dårlige photoshop arbejde med gnisterne, så ser det nu meget fedt ud :)
Gravatar

#13 Chrisenry 12 år siden

Det der vaffelmønster design er ved at være en smule overbrugt. Hvad er der galt med et godt gammeldags spandex?
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#14 Highland Park 12 år siden

Chrisenry (13) skrev:
Hvad er der galt med et godt gammeldags spandex?
Det sælger ikke vafler.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 monzoon 11 år siden

lige før man kan lugte plastikken
to infinity and beyond!
Gravatar

#16 LukeStarkiller 11 år siden

Giv os en trailer!!! :)
Gravatar

#17 Riqon 11 år siden

Er det der ikke en brynje?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 SiniSael 11 år siden

at det ligner plastik eller ej så vidt hip som hap - om ikke kan jeg godt lide det semi brynje design som kunne henlede til noget composit stof som skal holde de belastninger superman udsætter det for.

Og synes følgende klip stiller nogle langt mere relevante problemstillinger end at tøjet ligner plastik - ^^

Men siden I er så bekymret for dragter så begynd allerede nu at ryste i bukserne over Iron Mans dragt går nano i tegneserien og hvordan Hollywood tolker det på det store lærrede...
Gravatar

#19 Razymandias 11 år siden

Jeg synes sgu dragten og det hele ser cool ud, glæder mig til at se filmen :-D
Gravatar

#20 snabeldyret 11 år siden

Arrestere Superman. Ej, den må de længere ud på landet med. Det kan jo ikke lade sig gøre. Han er jo super stærk! Han bryder da bare håndjernene op.... MED MINDRE at han selv går med til det....

Jeg glæder mig ekstremt meget til filmen! OLÉ!
Jeg kan stadig nyde superheltefilm... De er min barndom på film!

Skriv ny kommentar: