Ikke ligefrem noget der for mig til at klappe i hænderne af begejstring. Det gør heller ikke sagen bedre at jeg så sent som i går aftes så Sucker Punch (eller var det Suck it Punch?).
Ej en skam den ser plastik agtigt ud, dog hvor sej kan man lave spandex ? o_O Forstår ikke at logo skal følge det der snakeskin/netflet look som det blå...
DOG positivt at han faktisk ligner en muskeløs type ala det man ser i tegneserien. Altså har altid virket lidt vattet at se Christopher Reeves i blå spandex, dog kan det bare være airbrush at its finest ^^(nu hvor jeg pic googlede det)
Har altid undret mig hvordan super-man holder sig i form, bruger månen som en fitnessbold? oO altså taget betragtning at han med lethed slynge en bil i kredsløb så gad jeg godt se hans fitness rum. Its all in the details! ;)
#8 faktisk så trænede chris reeves intensivt i fitnesscenter for at se ud som han gjorde til filmen selvom instruktøren mente man sagtens kunne klare det med special effects og "puder" under dragten .. mht til supermands træning .. har du ikke set De Utrolige ? :D er forresten enig i din påstand om at det er fedt han endelig er muskuløs :)
#1 Zaphix 13 år siden
Men hold kæft den plasticdragt er grim.
#2 sluppermand 13 år siden
#3 Plissken 13 år siden
Og hvor er spytkrøllen?!
#4 Mhmaha 13 år siden
#5 Kviesgaard 13 år siden
#6 David Munch 13 år siden
#7 Stilund 13 år siden
#8 SiniSael 13 år siden
Ej en skam den ser plastik agtigt ud, dog hvor sej kan man lave spandex ? o_O Forstår ikke at logo skal følge det der snakeskin/netflet look som det blå...
DOG positivt at han faktisk ligner en muskeløs type ala det man ser i tegneserien. Altså har altid virket lidt vattet at se Christopher Reeves i blå spandex, dog kan det bare være airbrush at its finest ^^(nu hvor jeg pic googlede det)
Har altid undret mig hvordan super-man holder sig i form, bruger månen som en fitnessbold? oO altså taget betragtning at han med lethed slynge en bil i kredsløb så gad jeg godt se hans fitness rum. Its all in the details! ;)
#9 Snyltetast 13 år siden
#10 OmegaMan 13 år siden