Jeg blev faktisk skuffet efter jeg gik ud af biografsalen til forpremieren i Odense, men de mennesker der talte bag mig, lød ud til at have været underholdt. Den startede meget godt ud, kulturen og insiten i at opvokse i det fattige Indien var interessant. For mig var broderkærligheden mere interessant end kærligheden til kvinden, jeg troede ganske enkelt ikke på den. Kærligheden mellem dem endte med at bære filmen og slutningen blev mere og mere kliché og Bollywood-agtigt. Hele filmen igennem fik jeg kvalme over denne pro-amerikanske tone, inderne blev de onde, selv ham som de troede var englen, endte med også med at være ond. "Who Want's to be a Millionaire" som er amerikansk oprindelse, skal redde deres fremtid, for at kunne være sammen for evigt. For mig blev det hele lidt plat.
#1 filmz-Sundquist 17 år siden
Hele filmen igennem fik jeg kvalme over denne pro-amerikanske tone, inderne blev de onde, selv ham som de troede var englen, endte med også med at være ond. "Who Want's to be a Millionaire" som er amerikansk oprindelse, skal redde deres fremtid, for at kunne være sammen for evigt. For mig blev det hele lidt plat.
#2 aero 17 år siden