Gravatar

#51 Jørgensen83 14 år siden

Hvad sker der Valhalla skal der være mørkt og dystert, det her ligner noget fra Star Wars.
Gravatar

#52 PredatorX 14 år siden

Hahha hold da kæft hvor ser det dog ringe ud! Jeg har ikke glædet mig særlig meget før, men nu gør jeg det faktisk. Det her ser så dårligt ud, at det måske kan underholde :D Det ligner masters of the universe!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#53 Chrisenry 14 år siden

Jeg håber det hele tager sig bedre ud på film end det gør på disse stills for det tegner sørme skidt. De her billeder udstiller så tydeligt hvorfor det ofte er en dårlig ide, at overføre tegneserie-design direkte til film.
"Hello there, smooth skin. The Name's Harold. I help keep this town running."
Gravatar

#54 The Dark Knight 14 år siden

billedet nr. 2 ligner noget fra He-Man. Den med Ludgren :S
Gravatar

#55 Batsy 14 år siden

jeg venter til traileren, nogen kostumer ødelægger ik noget for mig!, måske batman forever og batman og robin nippels!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#56 filmkorn.dk 14 år siden

Åh nej, ser alt for overstylet ud i stil med Jens Lyn fra startfirserne og de fesne engle i Legion. De skulle have hidkaldt Peter Madsen, og ladet ham være kostume- og set-designer.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#57 chronaden 14 år siden

[i][b]I AM............THE LAW!!!!!!!!!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#58 Kviesgaard 14 år siden

Det nyeste billede her syner nu ikke så ringe endda. Måske er der alligevel håb for dette projekt.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#59 Manthraxx 14 år siden

Det ser ud til at der er ret mange der flamer filmen for ikke at være tro mod de nordiske sagn.... dét synes jeg er helt forkert at gøre... skal man flame noget, så skal det da være Marvels oprindelige fortolkning(dvs. tegneserien), i forhold til dén virker filmen til at følge godt med i stilen.

At tegneserien er en fornærmelse mod vores kulturarv er så en helt anden sag...
Gravatar

#60 filmzkim 14 år siden

Rudy Frederiksen har fået guldklap og brynje :D

Skriv ny kommentar: