Gravatar

#61 filmzkim 14 år siden

Du har helt ret :)
Gravatar

#62 MOVIE1000 14 år siden

fedt nu har de byttet kostumerne ud med gasflasker? Jeg ved godt det er en tegnefilmsmatisering, men hvorfor bruge de flasker især talene irreterer mig, men det kan ikke blive værre, og med forventningerne helt i bund kunne den gå hen og overraske.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#63 simonselvfed 14 år siden

Ser stadig ikke fedt ud...
"One gay beer for me gay friend and one normal beer fer me, because I'm normal." - In Bruges
Gravatar

#64 steffen 14 år siden

"Hold dog kæft alle jer hatters" det ser squ da mega nice ud !!!!
- I kan jo bare lade være med at se den, hvis i ikke har andet end negativitet at sige om den. !!!! Og lad os der er rigtige Marvel fans se den !!!! :D
Gravatar

#65 Rasputinoch 14 år siden

Hmmmm folk herinde har da fuldstændig misforstået hvad det er for en film det her... Det er IKKE en nyfortolkning af Valhalla gudesagnene, men en filmatisering af Marvels superhelteserie der bygger på disse gudesagn.

Hvis man intet aner om hvad det er filmene prøver at ligne, så er det da patetisk at man råber op om at alting ser latteriligt ud, og at det hele skal være mere dystert (suk) osv. osv.

Thor er en af Marvels såkaldte kosmiske helte, og looket her er ganske tro mod forlægget, og hurra for det. Hvor er det dog herligt at Brannagh og co. tør få det til at ligne det filmen handler om, ligegyldigt om en flok ignoranter der ikke har begreb om noget som helst har lyst til at råbe op, så snart de ser et kostume der ikke ser realistisk ud.
Gravatar

#66 loki 14 år siden

Tjaa... derfor kan flertallet vel stadig mene, at det ser ud af helvedes til. Måske en nyfortolkning af det originale materiale ville passe bedre til filmmediet. Det nye billede ser lidt bedre ud, men hammeren ligner stadig lort.
www.peakoil.dk
Gravatar

#67 Lord Beef Jerky 14 år siden

#66 Helt enig! Det værste er så absolut den skide hammer! Kopstumerne kan jeg leve med... de er cheesy, men det har skam også en værdi i sig selv, men hammeren? Den ligner noget, der ikke kunne gøre en flue fortræd.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#68 PredatorX 14 år siden

steffen (64) skrev:
"Hold dog kæft alle jer hatters" det ser squ da mega nice ud !!!!
- I kan jo bare lade være med at se den, hvis i ikke har andet end negativitet at sige om den. !!!! Og lad os der er rigtige Marvel fans se den !!!! :D

Hvorfor lader du ikke bare være med at kommentere hvis du ikke har andet end negativt at sige?? Du kan da bare lade være at kommentere...

Rasputinoch (65) skrev:
Hmmmm folk herinde har da fuldstændig misforstået hvad det er for en film det her

Jeg tror mere det er dig der har misforstået. Alt behøver ikke være dystert overhovedet, men det her ligner at set designerne har været i BR og købe fastalavns dragter, og når de så bliver sammenlignet med Heman filmen kan dette ALDRIG være positivt. Man kan sagtens lave ikke-dystre superhelte film. Det er skam lykkedes før. Det her så bare ringe ud. End of story.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#69 Dragon_Claw 14 år siden

Det nye billede ligner virkelig noget hammeret lort ;-)
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#70 MarcE 14 år siden

#65 - Helt enig..

Til alle jer andre der synes at denne film ikke er tro mod den sande nordiske mytologi vil jeg også gerne minde jer om at det ikke er den der er blevet filmatiseret men derimod en Marvel helt..

Tjek HULK VS. THOR og i vil måske bedre forstå hvorfor kostumerne ligner noget farverigt sci-fi..

Skriv ny kommentar: