Jeg vælger at gå den anden vej og sige, at det ser lovende ud - især Kevin Bacon/January Jones billedet ser temmelig gennemført ud for at ligne noget fra 60'er/70'erne, og jeg har stor tillid til at de vil gøre det godt som altid. Indrømmet, det første line-up foto var måske liiige sjusket og mørkt nok photoshop-arbejde (hvem fa.. er de bagerste i rækken?). Fotoet blev dog også hurtigt trukket tilbage fra nettet kort efter det blev lækket.
Jeg skal helt klart se det nyeste skud i X-Men franchisen. Det er jo trods alt Matthew ("Kick-Ass"/"Layer Cake") Vaughn, og han ser ud til at have fået en masse formidable skuespillere med.
#11 -xero-- 13 år siden
Haha det var så plat. Hvad var det nu det hed, The Tribe eller sådan noget?
Billedet er også plat, håber det er en joke.l
#12 Jimmbo 13 år siden
Jeg håber ikke det er endeligt.
#13 Snemand 13 år siden
#14 Wangsgaard 13 år siden
#15 Kruse 13 år siden
Du mener vel January Jones i....stort set ingenting! :P
#16 Wangsgaard 13 år siden
#17 stoffer 13 år siden
#18 Wangsgaard 13 år siden
#19 x marks the spot 13 år siden
Hell yeah!! :P
Jeg vælger at gå den anden vej og sige, at det ser lovende ud - især Kevin Bacon/January Jones billedet ser temmelig gennemført ud for at ligne noget fra 60'er/70'erne, og jeg har stor tillid til at de vil gøre det godt som altid.
Indrømmet, det første line-up foto var måske liiige sjusket og mørkt nok photoshop-arbejde (hvem fa.. er de bagerste i rækken?). Fotoet blev dog også hurtigt trukket tilbage fra nettet kort efter det blev lækket.
Jeg skal helt klart se det nyeste skud i X-Men franchisen. Det er jo trods alt Matthew ("Kick-Ass"/"Layer Cake") Vaughn, og han ser ud til at have fået en masse formidable skuespillere med.
#20 Patriarch 13 år siden