Gravatar

#31 wimmie 13 år siden

Jeg synes faktisk også at de nye billeder ser ganske lovende ud... og så synes jeg i øvrigt at Michael Fassbender er noget nær perfekt castet som Magneto; han kunne sagtens ligne en ung Ian McKellen.

Wangsgaard (16) skrev:
#15 vi kan godt mødes på midten og sige James i ingenting :P


I second that!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#32 Coffey Mug 13 år siden

Fyr den costume designer inden det er for sent!
Gravatar

#33 x marks the spot 13 år siden

#29 og #30
Det minder lidt om problemet med hjelmstørrelsen i den nye Judge Dredd film. Måske det ender med at være lidt for [url=
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#34 Wangsgaard 13 år siden

wimmie (31) skrev:
Jeg synes faktisk også at de nye billeder ser ganske lovende ud... og så synes jeg i øvrigt at Michael Fassbender er noget nær perfekt castet som Magneto; han kunne sagtens ligne en ung Ian McKellen.

I second that!


Tak Wimmie følte mig til alene i denne tråd, så godt vi kan holde sammen :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#35 wimmie 13 år siden

Jep, vi piger (samt homoseksuelle mænd) må stå sammen når det gælder lækre mandlige skuespillere ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#36 Batsy 13 år siden

Syndes nu de nye billeder ser lovende ud, og nu hvor det første billede er blevet sagt at det er falsk så er der jo stadig håb :-)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#37 Bruce 13 år siden

Suk! At se Jennifer Lawrence, Michael Fassbender, James McAvoy og January Jones blive trukket ind i det her :( Det er metaforisk prostitution. Må fandeme håbe de har fået en ordentlig check!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#38 kasperfmn 13 år siden

At McAvoy laver X-Men er vel ikke værre end da han lavede Wanted? Der kan man tale om prostitution, fy for fanden ;-)
Gravatar

#39 Bruce 12 år siden

#38 Det kommer an på, hvad man synes om Wanted :) Den fandt jeg havde tilstrækkelig "glimt i øjet" undertone til, at konceptet holdt og underholdt, selvom jeg stadig undrer mig over, hvorfor der ikke findes nogen ordensmagt i den slags film.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#40 Wangsgaard 12 år siden

Jeg kunne nu også godt lide Wanted og McAvoy er en fryd for øjet :P Men jeg så hellere at han lavede Atonement-type film.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: