Efter at have set sådanne flade og slemt ringe zombie-flicks a la "Død sne", "Zombie Strippers", "Day of the Dead" og "Zombies vs. Strippes", så håber jeg, at "Zombieland" leverer varen og et godt grin.
Damn, der findes meget zombie-lort...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeps, i den grad. Den er ikke blot grumt kedelig, men også fortænkt. Jeg havde håbet på en smule nytænkning - given the fact, at den foregår i norske fjelde med tyske nazi-zombier - men man får blot en gumpetung standardvare bygget over et klassisk zombie (slash) slasher-koncept, hvor historien tynges af godt gennemtyggede klicheer.
Det enste nytænkende er, at det er zombier i norsk sne - and that's not enough. I hvert fald ikke for mig...
Jeg var fælt skuffet...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 misuma 15 år siden
#2 jona 15 år siden
#3 jeppe1991 15 år siden
#4 wimmie 15 år siden
#5 filmz-mikaelec 15 år siden
QFT!
#6 wimmie 15 år siden
:D
#7 Yoda 15 år siden
Damn, der findes meget zombie-lort...
#8 filmz-Utyske 15 år siden
"Død sne".. ringe..? Does not compute!
#9 Yoda 15 år siden
Jeps, i den grad. Den er ikke blot grumt kedelig, men også fortænkt. Jeg havde håbet på en smule nytænkning - given the fact, at den foregår i norske fjelde med tyske nazi-zombier - men man får blot en gumpetung standardvare bygget over et klassisk zombie (slash) slasher-koncept, hvor historien tynges af godt gennemtyggede klicheer.
Det enste nytænkende er, at det er zombier i norsk sne - and that's not enough. I hvert fald ikke for mig...
Jeg var fælt skuffet...