Gravatar

#1 misuma 14 år siden

Jeg synes faktisk det er en fed plakat. Glæder mig til filmen. Det skal nok blive konge.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2 jona 14 år siden

Glæder mig til den her film. Den bliver ligesom Shaun of the Dead a la America-style
Gravatar

#3 jeppe1991 14 år siden

Hehe , denne film ser sjov ud ? (:
Gravatar

#4 wimmie 14 år siden

Jeg forudser biotur :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 filmz-mikaelec 14 år siden

#4 - "Jeg forudser biotur :D"

QFT!
Gravatar

#6 wimmie 14 år siden

QFT?

:D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Yoda 14 år siden

Efter at have set sådanne flade og slemt ringe zombie-flicks a la "Død sne", "Zombie Strippers", "Day of the Dead" og "Zombies vs. Strippes", så håber jeg, at "Zombieland" leverer varen og et godt grin.

Damn, der findes meget zombie-lort...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 filmz-Utyske 14 år siden

#7 -

"Død sne".. ringe..? Does not compute!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 Yoda 14 år siden

#8

Jeps, i den grad. Den er ikke blot grumt kedelig, men også fortænkt. Jeg havde håbet på en smule nytænkning - given the fact, at den foregår i norske fjelde med tyske nazi-zombier - men man får blot en gumpetung standardvare bygget over et klassisk zombie (slash) slasher-koncept, hvor historien tynges af godt gennemtyggede klicheer.

Det enste nytænkende er, at det er zombier i norsk sne - and that's not enough. I hvert fald ikke for mig...

Jeg var fælt skuffet...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: