Må nok erkende, at jeg var noget skuffet over The Gift. Havde regnet med en lidt mere uhyggelig fortælling... og så var den forudsigelig ud over alle grænser. Men skide godt cast tilgengæld.
Og så modtog jeg fra play.com X-Files Sæson 6 (som jeg har betalt £29.99 for) samme dag, som de beslutter sig for at sætte prisen på samtlige X-Files sæsoner ned til £13.99 per sæson...
DOH!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Fuck hvor irriterende hva!? Kan du ikke sende den retur, eller skrv et brev til dem om de godt lige kan nosse sig sammen til at give dig en voucher eller noget...
Konen har køb "MADAGASCAR" til ungerne - jeg har nået at se lidt af den og er rigtig positivt overrasket :o) den er proppet med små hyldelster til andre film og så er den faktisk ganske morsom.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg er bare ved og være træt af alle de hyldester til andre film, et par stykker er hel ok, men fimen var jo proppet med dem, det tog lidt overhånd synes jeg.
Men for satan pingvinerne Rico, Private, Kowalski og skipper er seje, de var hel klart højdepunktet i filmen, og den lille 10 min. jule film med dem er satme også sjov
"No Rico she diden't see anything"
Og Rico's hang til at sprænge noget i luften konstant simpelthen genialt 8-)
Skipper: Lets blow this popsicle stand, boys! Rico: [Grabs stick of dynamite] Kaaboooom? Skipper: Yes, Rico. Kaaboom.
Håber lidt de laver en hel lille film med de 4 pingviner, det tror jeg godt kunne holde, eller bare laver en episode dvd med dem på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 El vez 19 år siden
Fra cd-wow.biz:
- Gattaca Superbit
Yir!
#2 filmz-incubus 19 år siden
- The Gift
- Bulletproof Monk
Må nok erkende, at jeg var noget skuffet over The Gift. Havde regnet med en lidt mere uhyggelig fortælling... og så var den forudsigelig ud over alle grænser. Men skide godt cast tilgengæld.
#1 Hvad er det for noget, du har købt???
#3 PredatorX 19 år siden
Domino
Zathura
Lord of War 2d
Mirrormask
The Weather Man
#4 El vez 19 år siden
http://imdb.com/title/tt0119177/
Der er ikke meget bulder og brag, men det er en glimrende spændingsfilm.
#5 Vestas 19 år siden
Wedding Crashers
Napoleon Dynamite
Og så modtog jeg fra play.com X-Files Sæson 6 (som jeg har betalt £29.99 for) samme dag, som de beslutter sig for at sætte prisen på samtlige X-Files sæsoner ned til £13.99 per sæson...
DOH!
#6 PredatorX 19 år siden
Fuck hvor irriterende hva!? Kan du ikke sende den retur, eller skrv et brev til dem om de godt lige kan nosse sig sammen til at give dig en voucher eller noget...
#7 Vestas 19 år siden
#8 wiseguy 19 år siden
#9 elwood 19 år siden
Men for satan pingvinerne Rico, Private, Kowalski og skipper er seje, de var hel klart højdepunktet i filmen, og den lille 10 min. jule film med dem er satme også sjov
"No Rico she diden't see anything"
Og Rico's hang til at sprænge noget i luften konstant simpelthen genialt 8-)
Skipper: Lets blow this popsicle stand, boys!
Rico: [Grabs stick of dynamite] Kaaboooom?
Skipper: Yes, Rico. Kaaboom.
Håber lidt de laver en hel lille film med de 4 pingviner, det tror jeg godt kunne holde, eller bare laver en episode dvd med dem på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Yoda 19 år siden
"Pride & Prejudice" 116,-
"Madagascar" 50,-
"Everything is Illuminated" 61,-
Fra Play:
"X-Files" - Season 8 og 9 300,- (så er samlingen komplet)
Fra DVDPacific:
"Ladmarks of Western Art" (6-disc) 414,-
Kunsthistorie på dvd fra middelalderen til post-impressionismen.