Gravatar

#1 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Nu er der vist behov for en ny tråd da den gamle blev lidt langsom i optrækket. Den Gamle Tråd

Fik igår denne lækre udgave af den fremragende "To Kill A Mockingbird" fra min gode ven Bruce :) og kan ikke lade være med at tænke, hvor dejligt det ville være hvis alle udgivelser kom i denne type indpakning, hvor indhold virkelig matcher cover.

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 18 år siden

What ?? Er den allerede udkommet. Der står ellers at den først skulle komme til september.

Den skal jeg i hvert fald også have fat i. Gad vide om de andre i legacy serien også er udkommet. Kan i hvert fald huske at "The Sting" også skulle komme i denne indpakning.

Jeg vil da være meget interesseret i at vide, hvor man kan anskaffe sig denne fremragende film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Ovenstående reg.1 udgave kan erhverves hos DVDPacific til 110,- + porto.

Play har reg.2 udgaven til £15
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 18 år siden

#3 Tak. Det var da en dejlig overraskelse jeg lige fik i dag, og så på en Søndag.

Så er spørgsmålet så, om man skal vælge r2 eller r1. Det må jeg lige tjekke :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 18 år siden

Og så kan jeg jo se på linket, at det var september 2005. Synes bare ikke det er så lang tid siden vi snakkede om den her på sitet, hvor den ikke var udkommet endnu. Nå det er jo egentlig også ligemeget, en fed udgivelse i hvert fald.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 4 Vælg den udgave jeg linker herunder til dvs. region 1, som både har det bedste billede/lyd, men også en fed indpakning i stil med en Hard Cover bog ;)

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews17/a%20to%...
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 18 år siden

Fra Kvickly:

3 for 200:
Troy
War of the Worlds
Flashdance (IKKE til mig selv!)

samt

Watership Down / Kaninbjerget for 19,95
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 NightHawk 18 år siden

Fra Axel :

"Brokeback Mountain"

Fra Laserdisken :

"Splash" - 20'th Aniversary Edition.
"Heaven" - S.E.
"House of Sand and Fog" - S.E.
"Planet of the Apes, 1968" - S.E.
"Rocky" - S.E.
"The Last Picture Show" - Directors Cut.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9 Slettet Bruger [199165198] 18 år siden

#7:
Var Kaninbjerget også i Kvickly? - Og tror du, det er i alle Kvickly'er?
Gravatar

#10 evermind 18 år siden

Den var i hvert fald til en 20'er i min lokale Kvickly i går, da jeg var nede og erhverve mig:

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

(til samme fordelagtige pris :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: