1) Al Pacino + Johnny Depp (24) 2) Robert De Niro (20) 3) Edward Norton + Jack Nicholson (18) 4) Morgan Freeman + Tom Hanks (16) 5) Christian Bale (15) 6) Marlon Brando + Brad Pitt+ Harrison Ford (13) 7) Russell Crowe + Gary Oldman (12) 8) James Stewart + Denzel Washington + Daniel Day-Lewis + Phillip Seymour Hoffman (11) 9) Anthony Hopkins + Kevin Spacey (9) 10) Bruce Willis + Sean Connery + Matt Damon (8) 11) Leonardo DeCaprio + Michael Caine (7) 12) Ian McKellen + Humphrey Bogart + Alec Guiness + Clint Eastwood (6) 13) Dustin Hoffman + Bruce Campbell + Tom Cruise + Cary Grant + Alan Rickman + Gene Hackman + Viggo Mortensen (5) 14) Orson Welles + Charlie Chaplin + Steve Buscemi + Christopher Walken + Jake Gyllenhaal + Richard Burton + Ewan MacGregor + Paul Newman (4) 15) Peter Sellers + Jim Carrey + Peter O'Toole + Toshiro Mifune + Henry Fonda + Willem Dafoe + Hugo Weaving + Michael Biehn + Guy Pearce + Benicio Del Toro + Sean Penn + Robin Williams + Ethan Hawke (3)
Jeg kan ikke lige huske om kvinder havde sin egen afstemning? Ellers kan man vel slutte, at mænd er bedre skuespillere.
En anden iagttagelse: De engelsktalende skuespillere er generelt bare bedre end alle andre! Jeg nægter at tro, at det kan forholde så simpelt, at de engelsktalende blot er de mest kendte (eller eneste kendte) her på filmz!
#3 Denne afstemning viser ikke, at engelsktalende skuespillere er bedre end alle andre. Den viser udelukkende, at de er mere populære end alle andre i dette forum. Hvis popularitet er ikke lig med kvalitet.
#1 BN 17 år siden
1) Al Pacino + Johnny Depp (24)
2) Robert De Niro (20)
3) Edward Norton + Jack Nicholson (18)
4) Morgan Freeman + Tom Hanks (16)
5) Christian Bale (15)
6) Marlon Brando + Brad Pitt+ Harrison Ford (13)
7) Russell Crowe + Gary Oldman (12)
8) James Stewart + Denzel Washington + Daniel Day-Lewis + Phillip Seymour Hoffman (11)
9) Anthony Hopkins + Kevin Spacey (9)
10) Bruce Willis + Sean Connery + Matt Damon (8)
11) Leonardo DeCaprio + Michael Caine (7)
12) Ian McKellen + Humphrey Bogart + Alec Guiness + Clint Eastwood (6)
13) Dustin Hoffman + Bruce Campbell + Tom Cruise + Cary Grant + Alan Rickman + Gene Hackman + Viggo Mortensen (5)
14) Orson Welles + Charlie Chaplin + Steve Buscemi + Christopher Walken + Jake Gyllenhaal + Richard Burton + Ewan MacGregor + Paul Newman (4)
15) Peter Sellers + Jim Carrey + Peter O'Toole + Toshiro Mifune + Henry Fonda + Willem Dafoe + Hugo Weaving + Michael Biehn + Guy Pearce + Benicio Del Toro + Sean Penn + Robin Williams + Ethan Hawke (3)
#2 mr gaijin 17 år siden
Hvorfor i al verden har vi lavet den? Jeg har glemt, hvad formålet var.
#3 rubkick 17 år siden
Ellers kan man vel slutte, at mænd er bedre skuespillere.
En anden iagttagelse: De engelsktalende skuespillere er generelt bare bedre end alle andre! Jeg nægter at tro, at det kan forholde så simpelt, at de engelsktalende blot er de mest kendte (eller eneste kendte) her på filmz!
#4 filmz-Bruce 17 år siden
#5 mr gaijin 17 år siden
#6 BN 17 år siden
M.h.t hvorfor vi lavede afstemningen, så var det for mit vedkommende udelukkende på opfordring.
#7 mr gaijin 17 år siden
#8 filmz-Bruce 17 år siden