Der har siden 1980’erne været spekuleret i, om de to actionstjerner Arnold Schwarzenegger og Sylvester Stallone nogensinde ville optræde side om side på det store lærred, og nu ser det ud til endelig at ske – i en Bollywood-film!

Filmen “Incredible Love” vil omhandle en indisk stuntmand, der får stor succes i Hollywood, men som har kvaler med at finde den sande kærlighed i filmbyen. Bollywood-stjernen Ashkay Kumar spiller filmens hovedrolle. Der er endnu ingen forlydender om præcis, hvilke roller Schwarzenegger og Stallone vil have i filmen, men det forventes, at de skal spille actionstjerner – muligvis sig selv.

“Incredible Love” bliver den første indiske filmproduktion, der optages i Universal Studios i Hollywood. Filmen får det største budget nogensinde for en Bollywoodfilm – over 100 mio. kroner.

Ifølge filmens producer Sajid Nadiadwala er Schwarzenegger og Stallones medvirken i projektet et bevis på, at det indiske filmmarked er i vækst, og at Bollywood i stigende grad samarbejder med Hollywood.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 dolphinfriendly 15 år siden

Haha fedt!

Gravatar

#2 frankdrebin 15 år siden

Hvis Schwarzenegger og Stallone skal spille sammen i en film, skal det sku gøres ordenligt! De må ikke ødelægge mine drømme! :)
Gravatar

#3 Kruse 15 år siden

#2
Når nu Schwarzenegger og Stallone skal spille sammen, kunne du så forestille dig noget bedre end en Bollywoodfilm ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Morpheus 15 år siden

Det lyder så fedt. Vil holde øje med projektet.
Gravatar

#5 frankdrebin 15 år siden

#2 det eneste jeg tænker på når jeg tænker på Bollywood er [url= her![/url]


Tror måske det er derfor jeg er skeptisk :) hehe
Gravatar

#6 Kruse 15 år siden

#5
Wauw! Er det George Lucas' Industrial Light & Magic der har stået for de special effects? For de er godt nok imponerende ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 the_paki_don 15 år siden

AKSHAY Kumar... Det er da lige ud af landevejen! :D

Håber de optræder sammen i en sang... og dans.

#8 15 år siden

Skal Schwarzenegger bare ligne sig selv, som på det sidste billede her: http://sparesomeribs.blogspot.com/2007/12/arnold-s...

Eller skal han computermanipuleres til at ligne fordoms storhed?
Gravatar

#9 chandler75 15 år siden

# 8 Nej, den skulle være god nok. Sådan ser muskler ud, når de ikke holdes ved lige og falder sammen. Han er dog stadig i god form af en mand i hans alder.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

De ku også klæde Arnold ud, som i Jorden rundt på 80 dage med Jackie Chan 8-)

Damm jeg var færdig af grin da jeg så Arnold i den film, han så så ja latterlig ud i det kostume, men damm det så sjovt ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: