Jeg er ved at rydde op i min dvd-samling. Nedenstående film er alle fra region 3, oprindelig købt gennem CD-WOW, så der er ikke tale om piratkopier, men filmselskabernes officielle udgivelser fra området. Kvaliteten er derfor helt i top, og indholdet og ekstramaterialet burde være identisk med region 1-udgaverne. Filmene er som nye.
Listen:
50 kroner pr styk: *Superman - the Movie - 4 disc-udgave
30 kroner pr styk: The DaVinci Code (Tom Hanks) Firewall (Harrison Ford) Constantine (Keanu Reeves) Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit Shrek 2
20 kroner pr styk: Over the Hedge / Over hækken Robots Miami Vice Charlie's Angels
Jeg har skrevet et forslag til pris, byd eventuelt på flere af dem sammen, så kan vi nok snakke om det.
Mht forsendelse: En enkelt film koster 13,50 for at sende (250 grams storbrev), med undtagelse af de to, der er markeret med *, de skal sendes som 500 grams maxibrev, som koster 27 kroner. Hvis man køber flere film, sendes de naturligvis sammen med tilsvarende porto.
Jeg havde en anden køber til The DaVinci Code, men vedkommende lader ikke høre fra sig. Jeg sælger gerne de to film samlet til 50 kroner. Send mig en personlig besked med din e-mail-adresse, så sender jeg en mail med informationer.
Jeg har solgt en del af filmene nu, og der er følgende film tilbage til salg:
Superman - the Movie - 4 disc-udgave (50 kroner) Miss Congeniality 1+2 / Agent Catwalk (Sandra Bullock) (40 kroner) Firewall (Harrison Ford) (30 kroner) Constantine (Keanu Reeves) (30 kroner) Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit (30 kroner) Alien vs Predator (30 kroner) Casualties of War (De Kaldte Os Helte) (30 kroner)
Skriv en personlig besked eller en mail til [email protected] hvis du er interesseret.
#1 filmz-normann 17 år siden
Jeg er ved at rydde op i min dvd-samling. Nedenstående film er alle fra region 3, oprindelig købt gennem CD-WOW, så der er ikke tale om piratkopier, men filmselskabernes officielle udgivelser fra området. Kvaliteten er derfor helt i top, og indholdet og ekstramaterialet burde være identisk med region 1-udgaverne. Filmene er som nye.
Listen:
50 kroner pr styk:
*Superman - the Movie - 4 disc-udgave
40 kroner pr styk:
*Miss Congeniality 1+2 / Agent Catwalk (Sandra Bullock)
30 kroner pr styk:
The DaVinci Code (Tom Hanks)
Firewall (Harrison Ford)
Constantine (Keanu Reeves)
Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit
Shrek 2
20 kroner pr styk:
Over the Hedge / Over hækken
Robots
Miami Vice
Charlie's Angels
Jeg har skrevet et forslag til pris, byd eventuelt på flere af dem sammen, så kan vi nok snakke om det.
Mht forsendelse: En enkelt film koster 13,50 for at sende (250 grams storbrev), med undtagelse af de to, der er markeret med *, de skal sendes som 500 grams maxibrev, som koster 27 kroner. Hvis man køber flere film, sendes de naturligvis sammen med tilsvarende porto.
#2 filmz-normann 17 år siden
#3 zutton 17 år siden
#4 Malte006 17 år siden
Den nupper jeg :o)
Send venligst pb..
#5 filmz-normann 17 år siden
Zutton>> Jeg har sendt en personlig besked med info.
#6 Malte006 17 år siden
#7 filmz-normann 17 år siden
Alien vs Predator
Casualties of War (De Kaldte Os Helte)
(region 3) på hylden. Sælges for 30 kr. pr. styk + porto.
#8 Musse93 17 år siden
#9 filmz-normann 17 år siden
#10 filmz-normann 17 år siden
Superman - the Movie - 4 disc-udgave (50 kroner)
Miss Congeniality 1+2 / Agent Catwalk (Sandra Bullock) (40 kroner)
Firewall (Harrison Ford) (30 kroner)
Constantine (Keanu Reeves) (30 kroner)
Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit (30 kroner)
Alien vs Predator (30 kroner)
Casualties of War (De Kaldte Os Helte) (30 kroner)
Skriv en personlig besked eller en mail til [email protected] hvis du er interesseret.