Du tjener en god middag på at sælge noget for 200kr, som oprindeligt kostede 600..
En god middag = 200kr nemt..
Er det så i teorien ikke lige så nemt for din veninde at smide billetterne ud ? Tabet vil da være det samme (omend en god middag med dig selvfølgelig ikke indgår så :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hun havde selv prøvet at sælge dem blandt venner og bekendte til lidt flere penge, men mange af dem havde allerede selv købt billetter (hun bor selv i Herning). Så nu har hun sat prisen ned og jeg lovede at hjælpe (mod en god hjemmelavet middag)
Det er såmænd alt hvad der er i konceptet... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 wimmie 15 år siden
- Købsprisen var 590
:)
#2 davenport 15 år siden
#3 HonoDelLoce 15 år siden
Er der nogen der har haft gang i kopi-maskinen ? :D
#4 wimmie 15 år siden
#5 wimmie 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
... til underpris. ;)
#7 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg skal lige have noget på det helt rene her ..
Du tjener en god middag på at sælge noget for 200kr, som oprindeligt kostede 600..
En god middag = 200kr nemt..
Er det så i teorien ikke lige så nemt for din veninde at smide billetterne ud ? Tabet vil da være det samme (omend en god middag med dig selvfølgelig ikke indgår så :D)
#8 wimmie 15 år siden
Aner det ikke - det er deres valg ;p
#9 HonoDelLoce 15 år siden
Jo jo, det er skam slet heller ikke sådan at jeg ringer til hende og begynder at rådgive hende om økonomiske svinkeærinder ;)
Jeg skulle bare lige være sikker på jeg havde forstået konceptet korrekt :)
#10 wimmie 15 år siden
Så nu har hun sat prisen ned og jeg lovede at hjælpe (mod en god hjemmelavet middag)
Det er såmænd alt hvad der er i konceptet... ;)