Jeg gik desværre i sin tid glip af nyudgivelserne af både Snehvide og Skønheden og Udyret, så hvis nogen ligger inde med dem og vil af med dem, så sig endelig til. Hvis der er nogen der har en ide om, hvor jeg ellers kunne få fat i dem, må de meget gerne også sige til :)
til gengæld er Askepot jo lige kommet igår, jeg for ned og købte den (175 kr i kvikly) nog den er kanon! Mit råd er at væbne dig med tålmodighed... de skal nok blive udgivet igen... i mellemtiden kan du samle alle de andre. Af dem der er ude nu er der rigtig mange på tilbud til ½ pris i bl. Fona
Jeg har skam alle de andre, og jeg må blankt erkende, at jeg har tyet til at kopiere Skønheden og Udyret, da jeg simpelthen ikke kan opdrive en original.
Tror nu ikke Snehvide og Udyret bliver udgivet igen lige foreløbig. Der kan sagtens gå adskillige år før de kommer igen, nu de har været restaureret og udgivet én gang. Det er sådan Disney bedst kan lide at udgive dem. Faktisk tror jeg ikke de vil komme igen før HD-DVD/Bluray er kommet...
Et bonusspørgsmål der er offtpic, sorry; Er den nye R2DK-udgave af Askepot kun 1-disc, eller findes der også en dansk 2-disc? - Jeg troede faktisk den var 2-disc, men blev lidt overrasket da jeg havde købt den (den er endnu ikke pakket op, hvis der, mod forventning, skulle eksistere en disc 2-disc også...)
#1 myggen 20 år siden
#2 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#3 jacob_uno 20 år siden
#4 myggen 20 år siden
#5 filmz-soren36 20 år siden
Mit råd er at væbne dig med tålmodighed... de skal nok blive udgivet igen... i mellemtiden kan du samle alle de andre. Af dem der er ude nu er der rigtig mange på tilbud til ½ pris i bl. Fona
#6 myggen 20 år siden
#7 Slettet Bruger [2209533415] 20 år siden
#8 Slettet Bruger [2209533415] 20 år siden
#9 myggen 20 år siden
#10 Slettet Bruger [2209533415] 20 år siden