Den gamle tråd var blevet lidt uoverskuelig, så her er den samlede liste over film, jeg vil bytte for snart sagt alle mulige andre film. Jeg kan også sagtens overtales til at sælge dem for en billig penge:
54 8 mile A Blade in the Dark Adaptation/Orkidetyven Beautiful dreamer (anime) Bjørnen (i folie) Blair Witch Project Blodbrødre Blood Work Forgotten silver (i folie) Garden State Guddommelig indgriben (divine intervention) Hearts in atlantis Hitchcocks Marnie (i folie) Hitchcocks Topaz Highlander II Hotel new hampshire In the cut Killing zoe L.A. Takedown (i folie) Lille spejl (i folie) Metropolis (den originale) Million dollar baby Mirakel Motorsavsmassakren dir. cut (i folie) My big fat greek wedding Primary colors Prizzi's honor (i folie) Rødt chok Shine Snuff movie (Tesis) Spartan Syv år i tibet The cell The man who wasnt there The parallax view Titanic Topsy-Turvy (i folie) Way of the dragon
R0/all: A farewell to arms/meet john doe (i folie) Singing in the rain (i folie) Comedy Greats: Charlie Chaplin/Danny Kaye/Buster Keaton: Inspector general+tillie's punctured romance+steamboat bill jr (3 disc)
R1: A few good men Anything else Curse of the jade scorpion Hollywood ending (i folie) Mothers boys Small time crooks (i folie) The Hurricane
Det kan da ikke passe, at jeg er den eneste, der ligger inde med en bunke film, der skal luges ud af samlingen? :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
R2: Disaster The New World (tidligere udlejning, men helt i orden) Terkel i Knibe The Legend of Zorro Blackadder: Back an Forth Class of 1984 Terminator 2/Terminator 2: director's cut Ghost In The Shell (mangler papomslaget, men ellers i orden)
#1 filmz-kaotmus 17 år siden
54
8 mile
A Blade in the Dark
Adaptation/Orkidetyven
Beautiful dreamer (anime)
Bjørnen (i folie)
Blair Witch Project
Blodbrødre
Blood Work
Forgotten silver (i folie)
Garden State
Guddommelig indgriben (divine intervention)
Hearts in atlantis
Hitchcocks Marnie (i folie)
Hitchcocks Topaz
Highlander II
Hotel new hampshire
In the cut
Killing zoe
L.A. Takedown (i folie)
Lille spejl (i folie)
Metropolis (den originale)
Million dollar baby
Mirakel
Motorsavsmassakren dir. cut (i folie)
My big fat greek wedding
Primary colors
Prizzi's honor (i folie)
Rødt chok
Shine
Snuff movie (Tesis)
Spartan
Syv år i tibet
The cell
The man who wasnt there
The parallax view
Titanic
Topsy-Turvy (i folie)
Way of the dragon
R3:
Manhattan Murder Mystery (papcover) (R3 tror jeg nok)
Metropolis (anime) R3
R0/all:
A farewell to arms/meet john doe (i folie)
Singing in the rain (i folie)
Comedy Greats: Charlie Chaplin/Danny Kaye/Buster Keaton: Inspector general+tillie's punctured romance+steamboat bill jr (3 disc)
R1:
A few good men
Anything else
Curse of the jade scorpion
Hollywood ending (i folie)
Mothers boys
Small time crooks (i folie)
The Hurricane
Det kan da ikke passe, at jeg er den eneste, der ligger inde med en bunke film, der skal luges ud af samlingen? :-)
#2 filmz-TSorensen 17 år siden
#3 filmz-kaotmus 17 år siden
#4 filmz-yoshimura 17 år siden
Garden State
Million Dollar Baby
100,-
#5 filmz-kaotmus 17 år siden
#6 filmz-TSorensen 17 år siden
#7 filmz-kaotmus 17 år siden
#8 filmz-kaotmus 17 år siden
The man who wasnt there
Snuff movie (Tesis)
Metropolis (den originale)
#9 filmz-saku 17 år siden
#10 filmz-Kadann 17 år siden
R2:
Disaster
The New World (tidligere udlejning, men helt i orden)
Terkel i Knibe
The Legend of Zorro
Blackadder: Back an Forth
Class of 1984
Terminator 2/Terminator 2: director's cut
Ghost In The Shell (mangler papomslaget, men ellers i orden)
The Eye R0
A Tale of Two Sisters R3
Jeg kunne være interesseret i:
My Big Fat Greek Wedding
Adaptation
Garden State