Prisen på dba er til forhandling, men jeg sælger kun samlet.
Samlingen indeholder blandt andet følgende bokse
A Nightmare on Elm Street (Alle 7 film) Alien Legacy Band of Brothers Dødbringende Våben 1-3 Friday the 13th 1-7 box Lost sæson 6 Ringenes Herre: De to tårne ext edition Ringenes Herre: Eventyret om ringen ext edition Ringenes Herre: Kongen Vender tilbage ext edition Taken – Steven Spielberg Presents Star Wars trilogy (uåbnet) Tegnet / The Omen Walking Dead sæson 1 The Godfather Collection
Det lyder jo til at være primært mainstream film, som man jo nærmest får kastet i nakken for ingen penge for tiden. Der tror jeg måske 11 kr er for dyrt og jeg tvivler på du kan sælge det samlet. Det er jo film mange allerede har. Hvis der er nogen specielle titler imellem, kan du måske få solgt nogen af dem enkeltvis.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#1 corleone82 10 år siden
Der er lidt mere end 500 film, og hele listen kan ses her: http://www.dba.dk/filmsamling-paa-mere-end-500/id-...
Prisen på dba er til forhandling, men jeg sælger kun samlet.
Samlingen indeholder blandt andet følgende bokse
A Nightmare on Elm Street (Alle 7 film)
Alien Legacy
Band of Brothers
Dødbringende Våben 1-3
Friday the 13th 1-7 box
Lost sæson 6
Ringenes Herre: De to tårne ext edition
Ringenes Herre: Eventyret om ringen ext edition
Ringenes Herre: Kongen Vender tilbage ext edition
Taken – Steven Spielberg Presents
Star Wars trilogy (uåbnet)
Tegnet / The Omen
Walking Dead sæson 1
The Godfather Collection
#2 Kisbye 10 år siden
Der tror jeg måske 11 kr er for dyrt og jeg tvivler på du kan sælge det samlet. Det er jo film mange allerede har.
Hvis der er nogen specielle titler imellem, kan du måske få solgt nogen af dem enkeltvis.
#3 corleone82 10 år siden