Som skrevet står! Det er blevet tid til at rydde lidt op i samlingen, så derfor sælges 58 DVD titler. Syv Reg 3 titler, Tre reg 1 titler, resten reg 2!
For at holde opdateringen af listen så let som muligt (såfremt der altså er nogle der gider købe, hehe) henviser jeg til min Blog fremfor at liste alle filmene her...
Afventer svar fra en køber, der er interesseret i alle titlerne, så der bliver ikke solgt noget før i morgen under alle omstændigheder... har du et bud på ALLE filmene, skal du dog være velkommen til at kontakte mig på: [email protected]
Jeg har set din online ønskeseddel - selve ideen heri skal jeg ikke kommenterer yderligere - men CD-on har Lost noget billigere og med danske-tekster og engelsk cover.
Min private ønskeseddel er på siden, da jeg ikke har nogen printer ;-)... Der var kun tre mennesker der sku se den ;)
- Nå, men som sagt før venter jeg lige med at kommentere budene til jeg har fået svar fra den anden henvendelse. Dog vil jeg lige sige jeg har et bud på 100 for horror-boksen alene...
The Boondock Saints Buffalo Soldiers (dts) Caligula Deep Impact Hollowman Horror Classics – 50 movie pack – 12 disc dvd collection Intolerable Cruelty In the Bedroom The Mummy The Mummy Returns The Perfect Storm The Score Signs Starship Troopers Timeline (uk) Waterworld
Samlet kr. 300,- som betales kontant, når jeg personligt afhenter filmene.
// JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 filmz-psmadsen 19 år siden
Det er blevet tid til at rydde lidt op i samlingen, så derfor sælges 58 DVD titler. Syv Reg 3 titler, Tre reg 1 titler, resten reg 2!
For at holde opdateringen af listen så let som muligt (såfremt der altså er nogle der gider købe, hehe) henviser jeg til min Blog fremfor at liste alle filmene her...
DVD Sell-Out
Blandt titlerne kan nævnes film som:
Intolerable Cruelty
Rambo III
Drengene fra skt. Judes
Signs
Cast Away
Gosford Park
In The Bedroom (uåbnet)
Blow
LOTR: Return of the King
Dark Blue
og
Once Upon a Time in MEXICO
...
PS: Byd bare her
#2 The Insider 19 år siden
#3 filmz-psmadsen 19 år siden
#4 filmz-psmadsen 19 år siden
#5 filmz-msg21 19 år siden
#6 putandtake 19 år siden
#7 filmz-habitat 19 år siden
Final Fantasy (2 disc,
Horror Classics – 50 movie pack – 12 disc dvd,
for 120kr inkl. porto !?
#8 filmz-psmadsen 19 år siden
- Nå, men som sagt før venter jeg lige med at kommentere budene til jeg har fået svar fra den anden henvendelse. Dog vil jeg lige sige jeg har et bud på 100 for horror-boksen alene...
#9 filmz-jackjazz 19 år siden
Buffalo Soldiers (dts)
Caligula
Deep Impact
Hollowman
Horror Classics – 50 movie pack – 12 disc dvd collection
Intolerable Cruelty
In the Bedroom
The Mummy
The Mummy Returns
The Perfect Storm
The Score
Signs
Starship Troopers
Timeline (uk)
Waterworld
Samlet kr. 300,- som betales kontant, når jeg personligt afhenter filmene.
// JackJazz
#10 filmz-psmadsen 19 år siden