Jeg havde tænkt mig at købe "The Myth Limited Edition", pludselig for jeg denne meddelelse:
"Please ensure you read the following information before proceeding:
Please note that within the European Union you MAY be charged CUSTOMS DUTY/VAT on this item as the value of this product is in excess of your personal import allowance.
If applicable, this Customs charge is collected by the Post Office/Postal Agent who may also charge you an additional handling fee for clearing your package through Customs.
We are unable to provide any guidance as to how much the Customs Duty/VAT or Post Office clearance fee will be as unfortunately these charges are completely beyond our control.
Det har vist været nævnt før, mener ikke det var noget problem. Har kun hørt om en enkelt pakke fra cd-wow der blev taget i tolden og det var en fejl og pengene blev returneret. Tror roligt du kan købe den.
Men husk den er ca 40 kr billigere hos cd-wow.com (og der står underligt nok ikke den told-advarsel).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#8 De sender ikke fra men VIA et EU-land, hvilket betyder, at du kan være så godt som sikker på, at du ikke ryger i toldfælden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Tamilboy 20 år siden
"Please ensure you read the following information before proceeding:
Link: http://www5.cd-wow.dk/detail_results_2.php?product...
har bestilt en film før uden problemer.. men det der tekst gør mig lidt usikker :S
#2 lagoni 20 år siden
Men husk den er ca 40 kr billigere hos cd-wow.com (og der står underligt nok ikke den told-advarsel).
#3 filmz-ataris 20 år siden
#4 filmz-Tamilboy 20 år siden
Jeg syntes også det er underligt at det står ik ved film som AVP Extreme Edition på DK siden.. :S
Men hvis I siger der ik sker noget.. så køber jeg den..
#5 lagoni 20 år siden
Specielt hvis du køber AvP :)
#6 filmz-Tamilboy 20 år siden
Men du er helt sikker på der ik bliver taget i tolden?
#7 lagoni 20 år siden
#8 filmz-Tamilboy 20 år siden
Men så prøver vi igen.. :D
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 filmz-Tamilboy 20 år siden