Hvor er det bare surt! Her sidder jeg med to billetter til gallaåbningen på TV2 FILM, vundet på filmz.dk, og så er vi pludselig forhindret i at tage til København. Men du kan jo godt, ikke?
Det hele kommer til at foregå i Empire Biografen (KBH) kl. 20:00 i aften (tirsdag).
Med andre ord: Jeg har to billetter til afhentning i Ringsted! Pris: Tjah... Selve afhentningen og et par go'e film på DVD (eller højestbydende - hehe) Skynd Jer!!!
Send en mail NU!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Come on! Det er sgu' da billigt: En smuttur til Ringsted (+ et par billige film fra TP) til gengæld for en aften med champagne og underskønne kendisser OG en tur i biffen... Det ville være synd, hvis billetterne gik til spilde.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Ja det er SÆRLIG pokkers fordi jeg lige har været et smut til fyn, og der kunne du jo passende have stået på Ringsted station. Da jeg skrev var jeg dog hos svigerforældrende hvor vi havde taget hen for at spise frem for bare at tage lige hjem (hvilket jeg havde gjordt havde jeg læst din besked noget før)
#1 Captain Vallo 20 år siden
Her sidder jeg med to billetter til gallaåbningen på TV2 FILM, vundet på filmz.dk, og så er vi pludselig forhindret i at tage til København.
Men du kan jo godt, ikke?
Det hele kommer til at foregå i Empire Biografen (KBH) kl. 20:00 i aften (tirsdag).
Med andre ord: Jeg har to billetter til afhentning i Ringsted!
Pris: Tjah... Selve afhentningen og et par go'e film på DVD (eller højestbydende - hehe)
Skynd Jer!!!
Send en mail NU!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#2 Captain Vallo 20 år siden
Det er sgu' da billigt:
En smuttur til Ringsted (+ et par billige film fra TP) til gengæld for en aften med champagne og underskønne kendisser OG en tur i biffen...
Det ville være synd, hvis billetterne gik til spilde.
then why is my arse
#3 Captain Vallo 20 år siden
;o)
then why is my arse
#4 Patriarch 20 år siden
#5 Captain Vallo 20 år siden
Ja, jeg har ikke selv fået billetterne før i dag...
Andre?
Ringsted er jo lige på vejen.
;o)
then why is my arse
#6 JannikAnd 20 år siden
Jeg fik en mail sigende, at jeg havde vundet, men jeg har aldrig modtaget nogen billetter. Pyt, har ikke tid...
#7 Patriarch 20 år siden
#8 Captain Vallo 20 år siden
C'est la vie.
then why is my arse
#9 davenport 20 år siden
#10 Patriarch 20 år siden
Måske skulle Filmz bare give biletterne til mig end anden gang? :)