Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

Hey

Jeg har et helt nyt Deus Ex: Human Revolution Nordic Edition i folie til Xbox 360.

Det sælges til højest bydende eller byttes til DVD/Blu-ray (både film og tv-serier) eller PS3/Xbox 360 spil.

Eller noget helt tredje, hvis man har noget, der er sært nok!

Hil the_paki_don!
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 11 år siden

5 kr inkl porto!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 the_paki_don 11 år siden

Hvis du smider et par film med eller 3 stykker af Natalie Portmans hår med, så har vi en deal!
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 11 år siden

DNA- tester du håret?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 the_paki_don 11 år siden

Det regner jeg med, at der er certifikat på fra din side af. Nu må du kraftedme tage denne her transaktion seriøst!
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 11 år siden

Haha det er sgu svært. Det er et gammelt spil, der koster hvad?...20 kr fra nyt af i elgiganten?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 the_paki_don 11 år siden

Hvis du ikke vil købe eller bytte, så behøver du vel ikke at skrive, hvor andre kan få det, jeg har? Det gik i hvert fald ikke på Gamereactor...

Du er nu degraderet til Earl Beef Jerky.
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

Haha, det er i orden med mig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: