Gravatar

#1 the_paki_don 13 år siden

Hej alle!

Fredag d. 21. oktober har jeg en billet til Batman Live i Forum, som jeg desværre ikke får brug for og ikke kan give tilbage, da jeg ikke købte det der refusionspakke med.

Billetten har kostet mig 515 kr. og det er i den højeste prisklasse, så man sidder rigtig godt og nær scenen.

Jeg vil høre, om der er nogen, der er interesserede i at købe billetten fra mig for 400 kr.?

Evt. bytte med noget, som kunne interessere. Film (DVD/Blu-ray) eller spil (PS3/Xbox 360).

Skriv hurtigst muligt!

The Paki Don
Gravatar

#2 the_paki_don 13 år siden

350 kr.!
Gravatar

#3 Nicki52 13 år siden

Hvis jeg havde tid, havde jeg købt den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 BN 13 år siden

Hvis jeg havde penge, brugte jeg dem til noget andet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2347619632] 13 år siden

Well, under lidt andre omstændigheder havde jeg sikkert været frisk, men jeg har ikke helt tiden eller pengene. :)
Gravatar

#6 the_paki_don 13 år siden

Min bror havde skaffet FRIbilletter til søndag UDEN at fortælle mig det! Jeg havde ikke købt det der tilbagebetalings ekstra, fordi jeg ikke troede, at jeg skulle aflyse... Boy, was I mistaken...

Jeg synes, at det er ræderligt, at man kan kræve 515 kr. uden at give nogen som helst returret. Men så kunne jeg bare have lagt 30 kr. oveni. Åh... 30 kr. synes en smal pris nu... :)
Gravatar

#7 the_paki_don 13 år siden

Hvis der er nogen, der er interesserede i at købe to billetter til 400 kr. til aftenens forestilling kl. 19, så man kan tage en ven med, så skriv til mig på 20 74 68 04. Skynd dig! :)
Gravatar

#8 the_paki_don 13 år siden

Billetter afsat!
Gravatar

#9 evermind 13 år siden

Jeg skulle lige til at tage drastiske midler i brug og reklamere for forestillingen, men så så jeg, at billetterne var afsat. Jeg så Batman Live i Forum i går, og det var helt sikkert en fed oplevelse. Showet var super flot opsat og fangede den gode stemning fra The Animated Series - hvilket måske ikke er så underligt, da en af kræfterne bag historien er Alan Burnett. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 the_paki_don 13 år siden

Nå, jeg kom ind og se showet alligevel. Det var sgu meget fint! Fin blanding af The Animated Series og lidt Adam West Batman, fint spektakel og en helvedes masse storsprøjtende spytmonologer fra Jokeren! :)

Meget flot og sjovt at se. Jeg ville dog ønske, at jeg havde været lidt yngre. Og sad lidt mere mod midten, så jeg kunne gøre mere brug af den store skærm i baggrunden kontra sceneriet på scenen.

Skriv ny kommentar: