DR ejer stadig en del af de gamle tintin film, hvor Jess Ingerslev lægger stemme til Tintin. Måske burde man kontakte dem og prøve at overtale dem til at sende Tintin igen - aætså de gamle, og ikke de møjdårlige og korte franske Tintin tegnefilm lavet i 90erne.
Jeg er ikke perfektionist, men mine forældre var det.
Nu ved jeg ikke helt, hvad vi snakker om. Er det tv-serien fra 1962 (IMDb siger 50 fem-minutters afsnit samlet til 7 film) eller er det dem her: Tintins Eventyr - altså Belvisions efterfølgende filmserie (denne boks har slutningen på tv-serien med i "Det Hemmelige Våben".
Jeg går ud fra, det er serien, ift. de titler du nævner, så her er det (meget) begrænsede hjælp, jeg kan komme med:
Serien er ikke udgivet på dvd (best of Wikis knowledge) bortset fra den sidste film "Det Hemmelige Våben", som koster ca. hundrede kroner her: Tintin
Mht. til udgivne vhs'er, så skulle de eksistere (nok ikke med dansk tale), men de er ikke nemme at støve op, hvilket du jo nok allerede ved :|
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
har skrevet til dr flere gange, jeg håbede på der var nogle der måske havde optaget dem på vhs for mange år siden, og stadig havde dem i kælderen eller på loftet :-)
Altså jeg ved at der findes en dvdbox med følgende afsnit:
DVD box-set med 7 skiver: Dette flotte boks-sæt indeholder filmene Tintin i Amerka, Faraos Cigarer, Den Blå Lotus, Det knuste øre, Den Sorte Ø, Kong Ottokars scepter, Krabben med de gyldne kløer, Den mystiske stjerne, Enhjørningens hemmelighed, Rackham den Røde skat, De syv krystalkugler, Soltemplet, Det sorte Guld, Månen tur-retur 1. del, Månen tur-retur 2 del, Det hemmelige Våben, Koks i Lasen, Tintin i Tibet, Det gådefulde juveltyveri, Flight no. 714 til Sydney, Tintin og picaroerne.
Det må vel næsten være den du skal ud og ahve fat på?
Det er lykkes mig for et par måneder siden at skaffe Belvision udgaven "Den mystiske stjerne" og "Krabben med den gyldne klør" så jeg mangler "KUN :-)" Månen tur retur, Den sorte Ø, Rakam den rødes skat og Enhjørningens hemmelighed, Har haft dem for mange år siden på vhs men de er væk :-(
#1 filmz-sirhish 16 år siden
Håber i kan hjælpe :-)
#2 filmz-jfk 16 år siden
#3 rockysds 16 år siden
Tintins Eventyr - altså Belvisions efterfølgende filmserie (denne boks har slutningen på tv-serien med i "Det Hemmelige Våben".
Jeg går ud fra, det er serien, ift. de titler du nævner, så her er det (meget) begrænsede hjælp, jeg kan komme med:
Serien er ikke udgivet på dvd (best of Wikis knowledge) bortset fra den sidste film "Det Hemmelige Våben", som koster ca. hundrede kroner her:
Tintin
Mht. til udgivne vhs'er, så skulle de eksistere (nok ikke med dansk tale), men de er ikke nemme at støve op, hvilket du jo nok allerede ved :|
#4 filmz-sirhish 16 år siden
#5 filmz-sirhish 16 år siden
#6 filmz-inside 16 år siden
DVD box-set med 7 skiver:
Dette flotte boks-sæt indeholder filmene Tintin i Amerka, Faraos Cigarer, Den Blå Lotus, Det knuste øre, Den Sorte Ø, Kong Ottokars scepter, Krabben med de gyldne kløer, Den mystiske stjerne, Enhjørningens hemmelighed, Rackham den Røde skat, De syv krystalkugler, Soltemplet, Det sorte Guld, Månen tur-retur 1. del, Månen tur-retur 2 del, Det hemmelige Våben, Koks i Lasen, Tintin i Tibet, Det gådefulde juveltyveri, Flight no. 714 til Sydney, Tintin og picaroerne.
Det må vel næsten være den du skal ud og ahve fat på?
#7 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#8 filmz-sirhish 16 år siden
#9 filt 16 år siden
#10 filmz-sirhish 16 år siden