Jeg er på jagt efter en Betamax video, da min mormor har efterladt sig nogle betamax bånd hvor der er optagelser af min mormor, morfar og mig selv som lille. Derfor søger jeg desperat en Betamax videomaskine. Den må gerne være defekt bare den kan afspille 100% Skriv hvis i ligger inde med en og gerne vil sælge (jeg betaler selvfølgelig portoen eller henter hvis det er et sted nær mig - Nordsjælland) Skriv (helst til min mail) hvis i har en og hvad i skal have for den på [email protected] – god pris gives MVH
davenport - ja den på ebay løber hurtigt op :-) Jeg har skrevet en annonce inde på hifi4all (istil med dette indlæg) inde i køb og salg. Der er vel ikke andre måder inde på Hifi4all hvor man kan komme i kantakt med folk som muligvis kan hjælpe?
Kadann - Ja har fundet nogle hjemmesider som også overspiller fra betamax til andre medier, men jeg har ca 15 bånd og det er kun nogle af dem (ved desvære ikke hvilke) jeg skal have over på dvd - derfor ville det være bedst med en brugt maskine....
Håber samtidig at der er andre der muligvis ligger inde med en maskine. MVH
#1 filmz-stoddy 20 år siden
Derfor søger jeg desperat en Betamax videomaskine.
Den må gerne være defekt bare den kan afspille 100%
Skriv hvis i ligger inde med en og gerne vil sælge (jeg betaler selvfølgelig portoen eller henter hvis det er et sted nær mig - Nordsjælland)
Skriv (helst til min mail) hvis i har en og hvad i skal have for den på [email protected]
– god pris gives
MVH
#2 davenport 20 år siden
http://cgi.ebay.com/SONY-BETAMAX-SL-5600-Top-loadi...
Det kan dog løbe op, men prøv at kigge deres search igennem.
edit:
og her er der helt sikkert en der kan være behjælpelig:
http://www.hifi4all.dk/
#3 filmz-Kadann 20 år siden
#4 filmz-stoddy 20 år siden
davenport - ja den på ebay løber hurtigt op :-)
Jeg har skrevet en annonce inde på hifi4all (istil med dette indlæg) inde i køb og salg. Der er vel ikke andre måder inde på Hifi4all hvor man kan komme i kantakt med folk som muligvis kan hjælpe?
Kadann - Ja har fundet nogle hjemmesider som også overspiller fra betamax til andre medier, men jeg har ca 15 bånd og det er kun nogle af dem (ved desvære ikke hvilke) jeg skal have over på dvd - derfor ville det være bedst med en brugt maskine....
Håber samtidig at der er andre der muligvis ligger inde med en maskine.
MVH