Gravatar

#1 Captain Vallo 22 år siden

Jeg leder efter Double DVD'en "Big Trouble in Little China" med danske undertekster.
Jeg ved, at der er folk derude, der synes, det er en værre lortefilm.
Det er netop Jer jeg vil ha' fat i! Har en velmenende tante Helga givet dig den i julegaver, og skammer du dig over den? Så skal jeg nok hjælpe dig med at komme af med dette 80'er mesterværk!
Det lover jeg ;)
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Du kan bestille den hos dvdoo.dk til 249,00 kr og leveringstiden er 2 - 9 dage, da det ikke er en lagervare eller hos dvdon.com til 209,00 kr leveringstiden er her 3 - 6 arbejdsdage, så alt efter hvorlænge du kan vente eller køber andet samme sted bestemmer prisen.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Captain Vallo 22 år siden

Jeg takker dig, Crystalstar...
Men det er jo næsten for nemt, ikke?
;)
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Selv tak - Meget nemt :))

Jeg skammer mig ikke over min kopi da den indgår i min John Carpenter samling :-)

Gravatar

#5 skittlez 22 år siden

Eller...
Du kan købe den på den britiske side cdwow.com, ligeledes i 2-disk med danske undertekster til £9,99. Leveringstiden plejer at være under en uge, men det kræves selvfølgelig at du har VISA kort.
Forsendelsen er gratis!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#6 Captain Vallo 22 år siden

En hver filmsamler med respekt for sig selv bør have en anstændig John Carpenter samling (og jeg skammer mig lidt over hullerne i min egen)!
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#7 azathoth 22 år siden

Okay jeg har så "The Fog"... men jeg har jo heller ingen respekt for mig selv!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 Captain Vallo 22 år siden

Hvad snakker du om, azathoth?
"The Fog" er en absolut klassiker! En af de bedste spøgelsesfilm nogensinde. Faktisk udgør The Fog også endnu et af hullerne i min samling. (Tænk at blotte sig sådan i fuld offentlighed - det er ved at være pinligt) Er den i LB/WS og med en ordentlig lyd? I så fald misunder jeg dig dit eksemplar!
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

"The Fog" blev vist på TV for et par år siden i en meget flot LB-udgave udgave og med god lyd. Hvis du kan afspille kode 1 og ikke behøver tekster så har MGM udsendt en rigtig god og flot udgave ...

http://www.dvdreview.com/fullreviews/the_fog.shtml

Gravatar

#10 filmz-vassago 22 år siden

"The Fog" er en rigtig fed film :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: