Gravatar

#1 zamm- 18 år siden

Lad det være klart med det samme, jeg har ikke noget at sælge, men søger derimod hjjælp til køb af billetter på Biobooking.dk

Har læst på deres hjemmeside at købte billetter ikke kan ændres. Men hvis man ikke kommer til forestillingen, trækker de så alligevel på ens kort, hvis man ikke gør noget ved det? Er der nogen af jer erfarne der ved noget om det?
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

Hvis jeg ikke tager meget fejl - så sidst jeg bestilte på biobooking opgiver man kun telefon nummer. Sådan var det i hvertfald engang.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 trekster 18 år siden

Pengene trækkes "med det samme" du har klikket ok. Så selvom du ikke henter dem, så koster det stadig. Det står så vidt jeg husker også i deres betingelser. Men skal du ikke bruge dem alligevel, kan du sagtens få dem refunderet (ved bare at gå til kassen med de købte billetter), det har jeg hvert fald ikke haft problemer med i Odense.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 chronaden 18 år siden

Hvis ud bare har bestilt behøves du ikke foretage dig noget.

Hvis du har købt skal du bare gå ned inden forestillingen begynder og få dine penge igen.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

Min erfaring siger mig dog, at de gerne ser folk ringer ind og melder hvis de ikke kan komme aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: