Ja, men nu sælger jeg dem jo heller ikke, som de så ud brugt fra Planetariet, men restaureret af en professionel møbelpolstrer og ombetrukket med noget af det dyreste og mest slidstærke alcantara stof der kan opdrives, så vennerne kan pisse i bukserne og spilde rødvin, mens man stadig blot griner :)
#4 Nej, men pga. ryggen, er jeg i længden nødt til at have noget mere lænestolsagtigt, når der skal ses film over længere tid. Så det nytter ikke at græde og overveje, men blot komme igang :(
#6 Jeg kan med skam i sindet ærligt sige, at jeg aldrig er kommet dertil at have vist en hudfilm på mit lærred :( Men et par af mine venner har slået en fis i ny og næ :(
#6 Jeg kan med skam i sindet ærligt sige, at jeg aldrig er kommet dertil at have vist en hudfilm på mit lærred :( Men et par af mine venner har slået en fis i ny og næ :(
Dværgen. Just Saying.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 filmz-Myrepip 13 år siden
#2 frankdrebin 13 år siden
Jeg gav 600 kr for 2 stole nede fra den gamle Lido biograf i Vejle, som var i fin stand :)
#3 filmz-Myrepip 13 år siden
#4 davenport 13 år siden
#5 filmz-Myrepip 13 år siden
#6 frankdrebin 13 år siden
Weekend swingerklub måske? ;)
#7 filmz-Myrepip 13 år siden
#8 davenport 13 år siden
#9 filmz-Myrepip 13 år siden
#10 DarkLight 13 år siden
Dværgen. Just Saying.