Forskellen er jo bare at DVD helst ikke skulle forfalde med tiden. Selvom de måske ikke kan leve op til fremtidens formater, vil de jo svare lidt til VCD i dag.. ikke super kvalitet, men noget man sagtens kan bruge. VHS har, trods alt, en ret begrænset levetid, specielt hvis båndet bliver brugt godt. :)
Jeg tror nu Chandler75 har ret her. Digital teknologi forældes hurtigere end noget andet. Din mobiltelefon fra 1992 virker sgu sikkert også endnu, men den giver du heller ikke til dine børn.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
vil lige sige at man kun får ringere kvalitet af filmene (vhs) ved at kopiere dem til dvd!!! det er sku ikke det værd. så hellere finde en som kan lave dem i dvd kvalitet for en 20 !!! mvh [email protected]
Jeg kan ikke forstå, hvordan folk kan være så ærgerlige over kun at få 3 kroner for deres VHS film. Hvis jeg havde en blockbuster i nærheden, havde jeg smidt dem alle i en taske og givet dem til dem. Selv for 1 kroner pr. stk. Jeg har ikke set en VHS film i mindst 4 år, kan bare ikke få mig til det. De er efterhånden ret værdiløse. Jeg solgte ca. 60 VHS'er for ca. 250 kroner for 5 år siden. Nok til at købe Gladiator på DVD dengang. Var bare glad for at komme af med dem.
#21 filmz-TomViolence 20 år siden
#22 filmz-daff 20 år siden
#23 filmz-Kadann 20 år siden
Forskellen er jo bare at DVD helst ikke skulle forfalde med tiden. Selvom de måske ikke kan leve op til fremtidens formater, vil de jo svare lidt til VCD i dag.. ikke super kvalitet, men noget man sagtens kan bruge. VHS har, trods alt, en ret begrænset levetid, specielt hvis båndet bliver brugt godt. :)
#24 chandler75 20 år siden
Uanset hvad skal man nok ikke regne med at der er noget at give videre i arv til børnebørnene.
#25 filmz-Kadann 20 år siden
Jo jo, men det er jo ingenting mod et VHS-bånd som jo bliver synligt dårligere efter få gange i videoen. :)
#26 gi-jones 20 år siden
#27 filmz-Kadann 20 år siden
Nu taler vi jo så ikke om hvorvidt det bliver forældet, men om medierne forfalder. :)
#28 filmz-swamp2 20 år siden
mvh [email protected]
#29 The Insider 20 år siden
#30 myggen 20 år siden