Tja...jeg har lige afleveret flere hundrede film...men da mange af dem kan skaffes billigt(som er erstattet)...og tit ligger hos blockbuster...well..så er tabet ikke det store. For mit vedkommende har der også været enkelte film, der absolut ikke genskaffes. I dag skal jeg dog lige et smut ned med de sidste 80. Så hvis du selv er i nærheden af blockbuster..men hvis du selvf. går og mangler kontanter...vil jeg foreslå at du sælger dem på www.qxl.dk. vil bare ikke garanterer dig at du får mere end 7kr for dem stk,,som er ca tilsvarende pris hos blockbuster.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
hvis man ikke får mere end 7 kr. stk for dem så tror jeg sq også bare de bliver pakket ned i nogle store kasser og sat væk.. Det er fandme hele min børneopsparing der ligger i de film hehe.. Nogle der kender et godt program hvor man kan ligge dem over på cder??
#9..ja der er vel brugt nogle penge i løbet af tiden, til at samle på vhs...men jeg selv har dog aldrig givet fuld pris for vhs..mange af dem er købt på diverse markeder for en 10'er stk.
Men hvis du har været så "uheldig" at give fuld pris... either way...så synes jeg nu block'en er et godt alternativ, til at få noget i bytte.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 filmz-dylle 20 år siden
Der er alle genre dog mest action.
Kom med et bud på hvad de skal koste..
#2 filmz-TomViolence 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
#4 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#5 gi-jones 20 år siden
Hvis jeg var dig ville jeg nok bare kyle dem i kasser og traske ned til den nærmeste genbrugsbutik med en tåre i øjenkrogen.
#6 filmz-sparrowed 20 år siden
For mit vedkommende har der også været enkelte film, der absolut ikke genskaffes.
I dag skal jeg dog lige et smut ned med de sidste 80.
Så hvis du selv er i nærheden af blockbuster..men hvis du selvf. går og mangler kontanter...vil jeg foreslå at du sælger dem på www.qxl.dk.
vil bare ikke garanterer dig at du får mere end 7kr for dem stk,,som er ca tilsvarende pris hos blockbuster.
#7 gi-jones 20 år siden
#8 DarkLight 20 år siden
#9 filmz-dylle 20 år siden
MVH Dylle him self ;)
#10 filmz-sparrowed 20 år siden
Men hvis du har været så "uheldig" at give fuld pris...
either way...så synes jeg nu block'en er et godt alternativ, til at få noget i bytte.