Jeg har købt en stor bunke dvd'er hos blockbuster 15kr stk uden covers...er der ikke en hjemmeside hvor de kan købes/hentes? Der er mange forskellige titler der skal købes til.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Den skulle vist være fuldt ud lovlig.. Brugte den engang hvor jeg tabte en cola over et cover :(.. De er ikke så gode som originalen men kan gå i sådanne tilfælde :)
#2 Det er en lidt tricky sag... det er ikke ulovligt at printe covers ud da det er til en egen film, men da selskaberne bag ikke har givet tilladelse til det, er det ulovligt.. Derfor er det kun lovligt i tilfælde af at det er cover art, eller at producenterne har givet tilladelse..
Men lad være med at bekymre dig om det... Det var en helt anden sag vis du selv havde kopieret filmene, og så downloade covers for at få det til at ligne originalerne...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Download gratisprogrammet DVD covers fra SBU software (søg på google)... Det printer covers ud i rigtigt format... har brugt det til noget Jurassic Park Cover Art
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-sparrowed 20 år siden
Jeg har købt en stor bunke dvd'er hos blockbuster 15kr stk uden covers...er der ikke en hjemmeside hvor de kan købes/hentes? Der er mange forskellige titler der skal købes til.
#2 filmz-west 20 år siden
Hvorvidt det er lovligt skal jeg ikke kunne sige (men det kan vi vel godt abstrahere fra .. ;)
#3 20 år siden
#4 filmz-Munk 20 år siden
Det er en lidt tricky sag... det er ikke ulovligt at printe covers ud da det er til en egen film, men da selskaberne bag ikke har givet tilladelse til det, er det ulovligt..
Derfor er det kun lovligt i tilfælde af at det er cover art, eller at producenterne har givet tilladelse..
Men lad være med at bekymre dig om det... Det var en helt anden sag vis du selv havde kopieret filmene, og så downloade covers for at få det til at ligne originalerne...
- Steve Carell
#5 filmz-sparrowed 20 år siden
#6 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#7 20 år siden