The 39 Steps. Traffic. Fear and Loathing in Las Vegas. The Lady Vanishes. The Last Temptation of Christ. The Silence of the Lambs. Robocob. Armageddon.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#4 Desværre er der ikke lige noget, der har interesse. Ellers mange tak :-)
For nemhedens skyld smider jeg lige en liste op over de film, der har størst interesse.
Brazil Le Cercle Rouge L'armée des ombres In the Mood for Love Naked Rushmore Naked Lunch Seven Samurai Videodrome Black Narcissus L'avventura The Man Who Fell to Earth Le charme discrete de la bourgeoise Fanny och Alexander Ace in the hole The Thin Red Line Les Enfants du Paradis Dazed and Confused John Cassavettes Box set
Hvis nogen af følgende har interesse, må du lige sige til:
Slacker The Lady Eve Au hasard Balthazar The Earrings of Madame de...
se. evt. også [url=filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/blu-rays-og-dvd-er-saelges-79618]her[/url], hvor jeg har en håndfuld udgivelser af film, Criterion har udgivet, men ikke i Criterion-udgivelser (In The Mood for Love, Marketa Lazarova, Ugetsu, Sansho dayu, Cleo from 5-7., The Following) Nogle af dem, fx MoC's Mizoguchi-er er dog deres Criterion-modpart overlegne.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Hvis nogen af følgende har interesse, må du lige sige til:
Slacker The Lady Eve Au hasard Balthazar The Earrings of Madame de...
se. evt. også [url=filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/blu-rays-og-dvd-er-saelges-79618]her[/url], hvor jeg har en håndfuld udgivelser af film, Criterion har udgivet, men ikke i Criterion-udgivelser (In The Mood for Love, Marketa Lazarova, Ugetsu, Sansho dayu, Cleo from 5-7., The Following) Nogle af dem, fx MoC's Mizoguchi-er er dog deres Criterion-modpart overlegne.
Hvis Sluppermand ikke bider er jeg interesseret i slacker
#1 sluppermand 11 år siden
Mvh
Michael
#2 rockysds 11 år siden
#3 sluppermand 11 år siden
#4 Åkepool 11 år siden
The 39 Steps.
Traffic.
Fear and Loathing in Las Vegas.
The Lady Vanishes.
The Last Temptation of Christ.
The Silence of the Lambs.
Robocob.
Armageddon.
#5 sluppermand 11 år siden
For nemhedens skyld smider jeg lige en liste op over de film, der har størst interesse.
Brazil
Le Cercle Rouge
L'armée des ombres
In the Mood for Love
Naked
Rushmore
Naked Lunch
Seven Samurai
Videodrome
Black Narcissus
L'avventura
The Man Who Fell to Earth
Le charme discrete de la bourgeoise
Fanny och Alexander
Ace in the hole
The Thin Red Line
Les Enfants du Paradis
Dazed and Confused
John Cassavettes Box set
#6 rockysds 11 år siden
Slacker
The Lady Eve
Au hasard Balthazar
The Earrings of Madame de...
#7 zombieman 11 år siden
Hvis Sluppermand ikke bider er jeg interesseret i slacker
#8 sluppermand 11 år siden
Da jeg har den i forvejen, skal du være velkommen til at snuppe den.
Og god fornøjelse med den - den er awesome ;-)
#9 Snaden 11 år siden
#10 jannie dahl astrup 11 år siden
Jeg kunne godt være interesseret i disse:
The 39 Steps.
The Last Temptation of Christ.
The Silence of the Lambs.
Armageddon.
Du kan bare smide mig en PM.
MVH
Jannie