#9 - Ja, hvis du vil presse den ned i et TV-møbel, så skal du nok gå uden om Onkyo. Jeg har forsøgt med at få min 606'er ned i et møbel med 7 cm luft over, hvilket IKKE var nok. Jeg troede ellers at de havde fået ordnet 'problemerne' med varme i **6'erne. Men der kunne man næsten riste skumfiduser på den bagefter. Og her snakker vi stille og roligt DTS i "Amélie", så tør slet ikke forestille mig en actionfilm ved højere volume. Så meget for æstetikken i stuen. :)
#11 - Husk at der også findes andre interessante mærker (måske endda mere interessante end Sonyen?) i omtrent samme prisklasse. F.eks. Onkyo, Denon eller Harman/Kardon.. :)
EDIT: Medmindre Bravia Link er meget vigtigt.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#12 Nej jeg har en Pioneer 509H, så det betyder ikke noget med Bravia. Alle Pioneers er dog højere end 16 cm og det er Harman Kardons AVR 255 også. Onkyo er jeg gået uden om pga. ikke mindst varmeproblemet. Men tak for info'en :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Bravia Link er ikke det afgørelsen står og falder på.. Det var blot lige det der fangede min næse ved hurtigt overblik af de kort-fattede specs i linket :)
Men det var skam heller ikke meningen at bruce's tråd her skulle være udstillingsvindue for mine behov :) Jeg laver højst sandsynligt alligevel en tråd når jeg får pengene fundet frem om en lønningsperiode eller to :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
I know you aren't ;) Men derfor er høflighed vel stadig at foretrække :)
Do'h ! Jeg tjekkede lige mit eget tv-møbel ! Det er s'gu også lige nøjagtig kun 16cm ! Så må jeg nok hellere lade være med at springe på denon'en uanset om jeg kan skaffe pengene :D
- og efterfølgende fandt jeg så ud af, at jeg kan flytte hylden :D I suck! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#13 - Hehe, min kommentar om andre interessante mærker, var også henvendt til honodelloce - også kommentaren omkring Bravia Link. Men tak for svaret. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
There were much rejoice! Idioten (undertegnede) fandt ud af, at der VAR huller til at rokere om på hylderne, så nu kan receiveren stå der. Så det bliver ikke nødvendigt for mig at sælge alligevel.
Beklager ulejligheden!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 HonoDelLoce 15 år siden
Det ku være jeg skulle kigge på den sag der når jeg selv får penge igen..
Har i forvejen et Sony-tv, så det Bravia Link der kunne være lækkert at udnytte og derved få fjernet en fjernbetjening fra bordet :)
#12 Bony 15 år siden
#11 - Husk at der også findes andre interessante mærker (måske endda mere interessante end Sonyen?) i omtrent samme prisklasse. F.eks. Onkyo, Denon eller Harman/Kardon.. :)
EDIT: Medmindre Bravia Link er meget vigtigt.. :)
#13 filmz-Bruce 15 år siden
#12 Nej jeg har en Pioneer 509H, så det betyder ikke noget med Bravia. Alle Pioneers er dog højere end 16 cm og det er Harman Kardons AVR 255 også. Onkyo er jeg gået uden om pga. ikke mindst varmeproblemet. Men tak for info'en :)
#14 HonoDelLoce 15 år siden
Bravia Link er ikke det afgørelsen står og falder på.. Det var blot lige det der fangede min næse ved hurtigt overblik af de kort-fattede specs i linket :)
Men det var skam heller ikke meningen at bruce's tråd her skulle være udstillingsvindue for mine behov :) Jeg laver højst sandsynligt alligevel en tråd når jeg får pengene fundet frem om en lønningsperiode eller to :)
#15 filmz-Bruce 15 år siden
#16 HonoDelLoce 15 år siden
I know you aren't ;) Men derfor er høflighed vel stadig at foretrække :)
Do'h ! Jeg tjekkede lige mit eget tv-møbel ! Det er s'gu også lige nøjagtig kun 16cm ! Så må jeg nok hellere lade være med at springe på denon'en uanset om jeg kan skaffe pengene :D
- og efterfølgende fandt jeg så ud af, at jeg kan flytte hylden :D I suck! :D
#17 Bony 15 år siden
#18 filmz-Bruce 15 år siden
Beklager ulejligheden!
#19 Patriarch 15 år siden
#20 HonoDelLoce 15 år siden
Var det efter du læste at jeg havde lavet samme fejl, at du lige tjekkede efter ?:P