Receiveren er opdateret via firmware til 7.1 PCM 24Bit/96kHz. Dvs har man en HD-DVD eller Blu-Ray afspiller som dekoder TrueHD eller DTS-HD MA (PS3 f.eks), vil den afspille alle de nye lydformater via PCM. Derudover understøtter den 1080p ind via HDMI og videre til et TV eller projektor.
Sælges fordi undertegnede paphoved har købt et TV møbel, som er 16 cm høj pr. hylde indvendig og receiveren er 17 cm høj.
Billigste pris i Tyskland lige nu, 1.079,00 euro
Sælges for 4500,-
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Åh, jeg ville dælme godt være hoppet på.. Men har lige for et par timer siden været ude og købe gave til kæresten, så der er ikke nok kapital på kontoen før om 14 dage igen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 filmz-Bruce 15 år siden
Receiveren er opdateret via firmware til 7.1 PCM 24Bit/96kHz. Dvs har man en HD-DVD eller Blu-Ray afspiller som dekoder TrueHD eller DTS-HD MA (PS3 f.eks), vil den afspille alle de nye lydformater via PCM. Derudover understøtter den 1080p ind via HDMI og videre til et TV eller projektor.
Sælges fordi undertegnede paphoved har købt et TV møbel, som er 16 cm høj pr. hylde indvendig og receiveren er 17 cm høj.
Billigste pris i Tyskland lige nu, 1.079,00 euro
Sælges for 4500,-
#2 filmz-Bruce 15 år siden
4000,-
#3 Patriarch 15 år siden
#4 filmz-Bruce 15 år siden
Nej forresten ... den er sgu malet af Stones ... Paint it Black!!! SORT :)
#5 Patriarch 15 år siden
Pink er den nye sort
#6 filmz-Bruce 15 år siden
#7 HonoDelLoce 15 år siden
#8 Norrah 15 år siden
Skal bygge et en hjemmebigraf til min onkel.
Så holder lige liv i tråden :)
#9 filmz-Bruce 15 år siden
#10 Norrah 15 år siden
Har selv samme. Den er lidt under 16cm høj.. så har du room to spare.