Jeg er helt enig i at "Klassikerne" er de eneste der duer. Jeg har heldigvis købt dem efterhånden som de er udkommet, så jeg mangler kun de 9 som endnu ikke er udgivet i Danmark. Jeg holder mig til R2-versionerne, da jeg både vil have original og dansk tale/tekst. Aladdin skulle i øvrigt også komme til efteråret. Så mangler de kun at udgive 8 stk.
Jeg plejer at holde øje med dahf og forummet på disneydvd mhp. tilbud. De nyere klassikere kommer jævnligt på tilbud i flere butikker, så det er bare med at holde øjnene åbne...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#33 Jep Aladdin kommer til oktober... Iøvrigt skulle Den lille havfrue komme i ny udgave i 2006 !
Fandt en lille liste på DVDisney:
Kommende platinum udgaver: (bekræftet fra Buenavista Nordic) 2004 Aladdin, klassiker nr. 31 (oktober) 2005, Bambi, klassiker nr. 5 (marts) 2005, Askepot, klassiker nr. 12 (oktober)
Forventede platinum udgivelser: (Vores bedste gæt) 2006 Junglebogen, klassiker nr. 19 2006 Den lille havfrue, klassiker nr. 28 2007 Lady og vagabonden, klassiker nr. 15 2007 101 Dalmatinere, klassiker nr. 17
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#31 filt 21 år siden
#32 filmz-cral 21 år siden
#33 Jay El 21 år siden
Jeg har heldigvis købt dem efterhånden som de er udkommet, så jeg mangler kun de 9 som endnu ikke er udgivet i Danmark. Jeg holder mig til R2-versionerne, da jeg både vil have original og dansk tale/tekst.
Aladdin skulle i øvrigt også komme til efteråret. Så mangler de kun at udgive 8 stk.
#34 maniac 21 år siden
med sparelink kan du få Finding Nemo til 11,5 pund på cd-wow
#35 filmz-lbw 21 år siden
Jeg plejer at holde øje med dahf og forummet på disneydvd mhp. tilbud. De nyere klassikere kommer jævnligt på tilbud i flere butikker, så det er bare med at holde øjnene åbne...
#36 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#37 The Insider 21 år siden
#38 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#39 HeavyClaus 21 år siden
#40 filmz-Munk 21 år siden
Fandt en lille liste på DVDisney:
Kommende platinum udgaver: (bekræftet fra Buenavista Nordic)
2004 Aladdin, klassiker nr. 31 (oktober)
2005, Bambi, klassiker nr. 5 (marts)
2005, Askepot, klassiker nr. 12 (oktober)
Forventede platinum udgivelser: (Vores bedste gæt)
2006 Junglebogen, klassiker nr. 19
2006 Den lille havfrue, klassiker nr. 28
2007 Lady og vagabonden, klassiker nr. 15
2007 101 Dalmatinere, klassiker nr. 17
- Steve Carell