Saludos Amigos/Vær hilset venner The Three Caballeros/Anders And møder nye venner Make Mine Music/Spil for mig Melody Time/Melody Time The Adventures of Ichabod and Mr. Toad/Ichabod and Mr. Toad - og så selvfølgelig Brother Bear/Bjørne brødre
Jeg glæder mig til samlingen er komplet.
De forventede platinum udgivelser har jo været udgivet før. Dog uden ekstramateriale.
#44 takker! :D tager chancen med cdwow, der er jo en lille besparelse i forhold til de danske butikker (og måske jeg skulle bruge dvdcompare til at checke subs også... plejer kun at kigge efter cuts og best version)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg går og leder efter nogle udgået disney klassikere til min søsters konfirmation! Ville høre om der var nogen der lå inde med nedenstående med versionerne på DVD:
Snehvide og de syv små dværge Fantasia Peter Pan Lady og vagabonden Junglebogen 101 Dalmatinere Den lille havfrue Skønheden og udyret Fantasia 2000
#41 Jay El 21 år siden
Saludos Amigos/Vær hilset venner
The Three Caballeros/Anders And møder nye venner
Make Mine Music/Spil for mig
Melody Time/Melody Time
The Adventures of Ichabod and Mr. Toad/Ichabod and Mr. Toad
- og så selvfølgelig Brother Bear/Bjørne brødre
Jeg glæder mig til samlingen er komplet.
De forventede platinum udgivelser har jo været udgivet før. Dog uden ekstramateriale.
#42 filmz-cral 21 år siden
http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?nodeid=...
Bare husk at melde dig ud igen, når du har fået filmen
#43 filmz-lbw 21 år siden
Off topic:
Er der nogen, der ved om de reg. 2 Disney Treasures som cdwow sælger til £14 har danske undertekster?
Og så vidt jeg ved har ingen Treasures dansk tale?
#44 El vez 21 år siden
#45 filmz-lbw 21 år siden
#46 Slettet Bruger [1226543186] 21 år siden
#47 filmz-martinbolarsen 20 år siden
Jeg går og leder efter nogle udgået disney klassikere til min søsters konfirmation!
Ville høre om der var nogen der lå inde med nedenstående med versionerne på DVD:
Snehvide og de syv små dværge
Fantasia
Peter Pan
Lady og vagabonden
Junglebogen
101 Dalmatinere
Den lille havfrue
Skønheden og udyret
Fantasia 2000
Prisen finder vi ud af i fællesskab!
Mvh.
Martin