Gravatar

#1 filmz-sammuelcutter 21 år siden

Hej Jeg er på Jagt efter disse disney dvder..... Håber der er nogen der vil af med dem:)

Tarzan
Den Lille Havfrue
Bambi
Askepot
Lady og VagaBonden.

Giver gerne en god pris
Gravatar

#2 Jay El 21 år siden

Du nævner ikke om du er interesseret i en hvilken som helt regionstype eller om det skal være en bestemt region.

Jeg mener dog ikke at Bambi og Askepot er udkommet på DVD endnu. Hverken som R1 eller R2.

Hvis nogen har andre oplysninger, så vil jeg dog meget gerne vide det, for så er jeg gået glip af noget.
Det er ikke fordi jeg så vil købe dem af nogen - det er bare personlig interesse.
Gravatar

#3 filt 21 år siden

Cinderella, Bambi og Little Mermaid er de næste tre Platinum Editions Disney udgiver. De kommer i 2005.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 filmz-sammuelcutter 21 år siden

hej igen.

Nå oki men dem som er udkommet vil jeg meget gerne have i KODE 2 med dansk og engelsk Lydspor
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hvor meget vil du give ??? Jeg har en kollega der har har "Den Lille Havfrue" til salg :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 filmz-sammuelcutter 21 år siden

skriver lige en mail til dig crystalstar1200. Gode penge hvis den er i god stand
Gravatar

#7 filmz-helle.b 21 år siden

Jeg har alså den lille hav frue både 1-2 og jeg mener at have set askepot både 1-2 du kan prøve på WWW.DVDON.COM det er et svensk firma og der kan du finde det hele og hvis du ikke vil betale over nettet kan du betale på efterkrav, de kræver ikke at du betaler før de sender filmene. De har rigtig mange film til billige penge.
bedste afslapning ´´FILM´´

Skriv ny kommentar: