Gravatar

#1 filmz-female cenobite 18 år siden

Jeg har den kørende som auktion herinde. Hvis i vil købe, må i meget gerne komme med bud derinde :)

----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#2 McPeter 18 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 filmz-female cenobite 18 år siden

Opps, sorry. Så skulle den være der:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...
Gravatar

#4 PredatorX 18 år siden

Sig mig lige engang... Kan du ikke bare poste alt hvad du ejer og har? Hvor meget skal du have for hele din lejlighed med dertil hørende legetøjs butik? :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 filmz-female cenobite 18 år siden

Nej, så meget vil jeg heller ikke af med. ;)
Jeg sælger kun pga jeg skal have plads til mere, eller fordi jeg går efter et mindre nummer.
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 18 år siden

#5 Du kan da bare flytte ud i en lade på landet eller et eller andet! Jeg får nærmest koldsved ved tanken om selv at skulle til at sælge ud af min samling i stor stil pga. pladsmangel *gys*
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-female cenobite 18 år siden

#6 Hehe ja, men det gør ikke noget for mig at sælge de her ting, da jeg erstatter det med noget meget bedre :D

Dog, hvis den her ikke har interesse for nogen, så har jeg intet problem i at beholde den i samlingen.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 18 år siden

#7 Har du da noget særligt i tankerne (eller på vej med posten)?

Jeg kunne da godt synes, det var fedt, at have den replica stående, men den er lidt for pebret til min smag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-female cenobite 18 år siden

#8 Jeg har nogen ting der er på vej, og de kommer til at fylde ret meget, heh. Har f.eks Tremors Limited Marquette og Alien Queen 1/4 Limited Bust på vej, og en del andet.
Dog skal det siges at jeg sælger den her mest pga det nummer jeg har fået, og dernæst pga pladsen. Den skal ind i samlingen igen snere hen, medmindre den ikke bliver solgt nu. Så bliver den hvor den er :P

Gravatar

#10 chandler75 18 år siden

Hvad er der galt med nummeret? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: